080830
lite stressigt,mycket kordination med så mycket människor, vårt börjar dagen innan med...
lite stressigt,mycket kordination med så mycket människor, vårt börjar dagen innan med...
jag är pirrig...tror det blir hippa i morgon.....hihihihi hoppas jag inte blir besviken...är nästan säker...
Jag blev Hippad igår!!!! blev kidnappad av en gorilla!! sommarens regnigaste dag gjorde att vi fick ha picknic/frukost hemma hos mig.....sedan var vi på buggkurs och sedan var vi hemma hos mig igen och alla sminkade sig ochvi klädde oss i 50 tals tema sedan bar det av till restaurnag och sedan disco!! Jag bölade 5 gr under dagen för att jag var så rörd.....hur skall de gå på Lördag.
15.30......jag ser min kille först inne i kyrkan, min pappa går med mig i gången. Han vet inget om klänning, hår, vi ses på fredagen innan då vi äter middag med hälften av gästerna som kommer dagen innan.
Men jag är rädd att jag skall gråta hela dagen........
Men är det inte sagt att det skall bli bra väder i helgen?
Det regnade oavbrutet i går på min möhippa vi skulle gjort saker som fick ställas in...Och på min killes så regnadedet med...någon regnrättvisa måste det väl finnas, inget regn på lördag tack!!
ÅÅ krya på dig stackars Fjällbacka!! vila vila, jag vila!!! lova att du vilar! Om du har saker att göra får du be om hjälp!
saker börja falla på plats nu skall det göras syltburkar som bordsplaceringsskylt.....avancerat...hihi
Hade en fantastisk dag!! det gick dock för fort!! Sprang från frissan till kyrkan i skyhöga klackar och kom 10 minuter för sent!! hihihhi dramaqueen!!
Jag undrar med... jag har bytt efternamn,,,,,skall jag beställa nytt körkort kanske...