vårt underbara bröllop!
Vi gifte oss i lördags i Lönneberga kyrka...
Jag var uppe redan 05.30 på morgonen och HELA fm ÖSREGNADE DET!
MEN när vi kom till hembygdsparken och skulle fotograferas så var det otroligt nog uppehåll!!!Vi tog en massa bilder vid vattnet, vid gärdsgården, vid björkarna m.m
Efter det åkte vi hem till min tärna och väntade lite innan det var dags att ge sig av till kyrkan...
Väl framme i kyrkan började nervositeten komma...Men vi går in och jag är samlad...min man håller på att börja gråta...Men vi kommer fram till altaret och träffar vår underbara präst...hon gör så man blir lugn...Vigseln, solosången blir så bra...Vi hade en kille som sjöng underbart...
Vi åker från kyrkan i en cadillac...och åker runt i Vimmerby å bara njuter av turen...
När vi kommer fram till festplatsen så står alla och väntar på oss...vi blir serverade bubbel å chokladdoppade jordgubbar
Sedan har vi ett underbart värdpar som håller igång festen hela kvällen...jätte god mat...bra DJ och underbara vänner
Halv, kvart i 2 har alla lämnat festen...helt perfekt!
Jag har INGET att klaga på under denna dag...Allt blev SÅÅ bra...himlen blev klarblå under kvällen och med sol så vi öppnade presenterna ute...
JAG ÖNSKAR ER ALLA BRUDAR ETT STOOORT LYCKA TILL INFÖR ER KOMMANDE STORA DAG!!