• marie79

jag är gift!!!!

Igår kom jag hem efter 3 underbara veckor i Malaysia. Tiden där var alldeles perfekt och vi fick det bröllopet som vi ville ha! Lite bilder finns i mitt galleri om ni är nyfikna

• Svar på tråden jag är gift!!!!
  • Anka2008

Grattis!!

Vart i Malaysia var ni? Vi ska också nämligen dit bröllopresa i augusti.

• Miss Blue

Gratttis, det såg helt underbart ut!

• marie79

Tack allihopa

Anka 2008: Vi var på ön Langkawi först och sedan for vi vidare till Kuala Lumpur. Vart i Malaysia ska ni åka?

• patti87

grattis ;) fina bilder!!!!

• Tjinglan

Grattis!
    Precis en sån bröllopsresa ska vi göra! Var på Langkawi bodde ni? Finns det någon restaurang ni kan rekommendera?

• Anka2008

Vi ska också till Langkawi (TanjungRhu) och sen till KL. Några måsten att rekommendera?!

Grattis än en gång...!

• marie79

Anka 2008: Vad kul att ni ska till Tanjung Rhu. Vi bodde där i 8 dagar och det var även där bröllopet ägde rum. Det är så fint där så man nästan får tårar i ögonen (e väldigt bölig ).

När ni är på Langkawi måste ni se bl.a. vattenfallet som ligger på västra delen av ön och försök även att ta er till någon strand på västkusten, dom är lite mysigare och lite mer privata och framför allt väldigt fina med mjukare stränder än den som är på Tanjung Rhu. Gillar ni höjder så tycker jag att ni ska ta en tur till cabel-caren på västkusten (det är en typ linbana som går upp till ett väldigt högt berg.
    Passa på att shoppa sprit, cigaretter eller choklad om ni ska ha det då det är en taxfre ö.

Ni kommer att få det helt underbart på Tanjung Rhu. Personalen där är helt fantastiska och fixar och ordnar hela tiden så man blir supernöjd o restaurangerna

Vart i KL ska ni bo?

Nu blev det en väldigt massa här men det finns så mycket gott att skriva om Langkawi och framförallt Tanjung Rhu

Tjinglan: Vi bodde på Tanjung Rhu först i 8 nätter sen bodde vi på ett ställe som heter Mutiria Bay som ligger på västkusten på Langkawi i 4 nätter. Efter det for vi till KL i en vecka och där bodde vi på Hotell Istana (väldigt centralt och bra).
    Restauranger finns det gott om men jag kan nog inte säga att jag kommer ihåg något namn på någon speciell. Mycket blandade matstilar framförallt i KL.

• marie79

Tack alla för er gratulationer

• Anka2008

Marie 79: Vilken sammaträffande! Vi ska också bo på Istana i KL! Jag hoppas att vi får det lika bra som ni hade det!

• Coffeegirl

Hej!
    Jag undrar lite över hur ni som gifter er utomlands gör. Gifter ni er i hemlighet bara ni två eller följer familj och vänner med som gäster? Lite nyfiken bara...

• marie79

Anka 2008: Vi kanske åker med samma resebolag!

Coffeegirl: Vi åkte själva utan familjen men vi hade berättat innan så alla visste om det. Vi kommer att ha en liten fest till helgen så den biten går dom inte misste om utan bara sjäva vigseln.

• Coffeegirl

Marie79: Tack för ditt svar! Jag börjar själv bli sugen på att åka iväg ;).

Svar på tråden jag är gift!!!!