• Gumman81

M&M godis

Hej!
    Jag hoppas att ni kan hjälpa mig....jag vill veta var man kan beställa M&M godis...man ska kunna skriva vad man vill. Jag har kollat på ebay men jag hittar inte dom. Snälla hjälp mig.

• Svar på tråden M&M godis
  • fru Trul

http://www.mymms.com/customprint/#

• Kärlek08

vill bara varna, jag skulle göra det men det blir superdyrt!!! räkna med minst 2500 kr! Det är inte själva godiset som är hutlöst dyrt utan frakten. De skickar med DHL, i specialkylförpackning och inkl försäkring om de smälter. Det är tydligen inte förhandlingsbart. Och, du måste ringa och beställa för de tar bara nationella ordrar via hemsidan.

• BlendaSigne

godiset e inte gratis heller tycker jag... ...
    5 lb för 130 USD...

• Westbladh

Vi ska också ha M&M godis och letade på nätet en massa tills vi dök på det på ICA Maxi(!!) I och för sig i Västerås men de borde finnas i deras sortiment. De låg inte precis vid det vanliga godishyllorna men strax före kassan. Du kan ju fråga om ni har nåt Maxi i närheten. Lycka till!!

• BlendaSigne

oh... men det är inte de med personligt tryck va?...

dessa vi pratade om innan var med customprints...

• AJ 080726

Hej, vi beställde m&m godis fick betala 1500:- för 3 påsar, godiset kostade ca 300:- och frakten ca1200:- Du får det kört till dörren, men känner du någon som bor i USA som kan köpa det åt dig hade det varit kanon. Jag tyckte det var värt 1200 i frakt för jag ville ha dem. Men alla är vi ju olika.

• aikidoaasa

Är dessa M&M's större eller? Annars kan jag inte förstå varför någon skulle kunna se att det står något på dem? Det brukar annars bara stå en bokstav på dem och det är inte alla som ser den. @_@...

• AJ 080726

Nej de är inte större, men man ser vad det står på dem. Jag valde att ha dem för det är en kul grej och ingen annan som har haft det.

• BlendaSigne

får ta glasögonen med sig . vad jag förstår är de de vanliga utan nötter som de printar på...

• Westbladh

Nä, det står bara m på de som vi köpte men eftersom vi heter Maria & Martin (M&M) så tyckte vi det var lite kul. Men om ni ska beställa namn på då får ni nog beställa. Men nu tycks ni ha fått lite tips i alla fall. Ha ett underbart bröllop!

• Troll1

De finns väl att köpa i Sverige? Alltså vanliga M&M?

• BlendaSigne

inte med personligt tryck... vanliga finns i sve, men om man vill ha customized så får man beställa från us...

Svar på tråden M&M godis