• Pearlii

Sarek förlovningsringar?

I höstas så hittade jag dem perfekta ringarna, av märket Sarek.
    men nu kan jag inte hitta dem någonstans på internet, nu när det äntligen börjat blivit aktuellt.
    Är det någon som vet någon hemsida dem finns på? vem som gör dem? vad som helst som kan hjälpa mig!!

• Svar på tråden Sarek förlovningsringar?
  • Duchess

Jag tror att Sareks ringar bara finns på Guldfynd, och att de inte har någon sida på nätet med ringar. Men jag har gärna fel!

• hondafreak

Jag såg dem på Guldfynd. Vi har haft en guldsmed att göra ännu grövre ringar som våra vigselringar.

• Pearlii

Finns dem där nu?
    Vad kostar det att låta en guldsmed göra sina ringar?

hondafreak skrev 2008-07-23 12:55:55 följande:
    Jag såg dem på Guldfynd. Vi har haft en guldsmed att göra ännu grövre ringar som våra vigselringar.
  • f1bride

Som de andra har skrivit så finns de hos Guldfynd och ofta brukar de ha ett erbjudande (alltså Guldfynd) om att köper man 2 förlovningsringar av samma märke så får man den mindre till halva priset.. Vet dock inte hur mycket de kostar

• Chokocat 080808

Vi har Sareks ringar som förlovningsringar, och jag har även min vigselring (som ligger och väntar i sin lilla ask...) ur samma serie. De är köpta på Guldfynd och finns så vitt jag förstår ingen annanstans än där. Har inte hittat dem på nätet. Vi har valt att ha våra i vitguld. Vigselringen är den med en liten "flärp" med stenar i som går ner över förlovningsringen. Är det någon annan som har dessa ringar som man kan utbyta erfarenheter med? Jag vet att de har funnits länge länge...
    Pearlii, vilken modell av Sarek är det du har fastnat för? Vi har den modellen som är med lite mjukare mönster, det finns också en som är lite "vass" i mönstret.
    Som f1bride säger så har de ofta köp 2 betala för 1 på Guldfynd, och så köpte vi våra förlovningsringar.

Svar på tråden Sarek förlovningsringar?