• valkyriana

Så blev vi av med vår limousine...

Vi gifter oss om 2 veckor drygt och blev av med vår limousine idag. Han hade en annan kund bokad sedan innan som har ändrat i sitt schema. Så nu har vi ingen limousine, ingen djävla transport what so ever längre. FAAAN, vi får väl gå då.

Någon som har något tips. Vi bor i stenungsund.

• Svar på tråden Så blev vi av med vår limousine...
  • fru Trul

www.yankeecars.net/

Visserligen inga Limo, men fina Amerikanare, du kan ju mejla å höra med dom om dom har nån som kan ställa upp med bil å chafför mot en liten slant..

• valkyriana

Tackar! Ska kolla upp det!

• fru Trul

No problemo, såg förresten att dom har en cadillac limo bland sina bilar. (Kolla in bilderna på bilarna på deras hemsida) Har du tur är den kanske ledig..
    Lycka till!

• FinalFantasy
    valkyriana skrev 2008-07-23 22:42:38 följande:
    Vi gifter oss om 2 veckor drygt och blev av med vår limousine idag. Han hade en annan kund bokad sedan innan som har ändrat i sitt schema. Så nu har vi ingen limousine, ingen djävla transport what so ever längre. FAAAN, vi får väl gå då.Någon som har något tips. Vi bor i stenungsund.
    Den kan väl inte sno ER dag för DE inte behåller sitt datum? Fy fan va dålig stil. Han skulle sagt att då är den bokad!
  • Lina_K

De kanske skulle ha den samma dag men nu funkade inte längre tidsschemat... Då får ju den kund som bokade först "första tjing" gissar jag...

• valkyriana

Ja, vi hade samma dag. Jag tycker ändå att det är dåligt.

• valkyriana

Tack för alla råd, vi får se hur vi gör i slutändan. Häst och vagn skulle vara fint, men jag tror att det tar för lång tid..
    Känns så bittert. För vo ville verkligen ha den där Limmon, så skulle hela brudföljet åka i den.... Men det gäller att lägga det åt sidan nu och tänka positivt...

• fru Trul

Hur har det gått för dig? Var limon På Yankeecars ledig?

• jordgubbar och oboy

Får jag låna tråden och fråga om det är ngn som vet hur man får tag i en svart Mustang med flames?? Min m2b:s drömbil, vill gärna överraska honom utanför kyrkan!! Vi bor i göteborgsområdet om det är ngn vänlig själ som kan förmedla en kontakt..

Hoppas verkligen att det har löst sig för dig, TS.

• valkyriana

Jag hittade en annan limmo, men den var lite beige (tråkig)
    Jag har mailat lite motorklubbar, vi får se vad vi får för svar.

Tack för alla tips

• lillP

Tror du lättare får svar på din fråga om du gör en egen tråd. Lycka till

jordgubbar och oboy skrev 2008-07-27 18:16:25 följande:

Får jag låna tråden och fråga om det är ngn som vet hur man får tag i en svart Mustang med flames?? Min m2b:s drömbil, vill gärna överraska honom utanför kyrkan!! Vi bor i göteborgsområdet om det är ngn vänlig själ som kan förmedla en kontakt..Hoppas verkligen att det har löst sig för dig, TS.
  • flowerrose

Härligt Valkyriana!

Lycka till nu!

• valkyriana

Tack- känns skönt- så där med två dagar tillgodo

• fru Trul
    valkyriana skrev 2008-08-05 21:38:59 följande:
    yes! limmo fixad!
    Vad härligt att det löst sig!
    Ha nu en underbar dag på fredag!
  • Festarrangören

Prova Stureplans Limousine Service, det brukar kunna hjälpa till på direkten. Har varit med om minst 5 fall där det behövdes flera Limousiner akut,och det gick att ordna fram på mindre än en timme! De har tydligen samarbetspartners även runtom hela landet w
    w
    ww.stureplanlimo.se är deras sida...

Svar på tråden Så blev vi av med vår limousine...