• cissi86

Tips på bästa klinik för leverfläckar

Jo nu är det så att jag har fått en leverfläck på ett väldigt utsatt område, nämligen näsan! Och jag hatar att se mig själv i spegeln när jag ser den där lilla fula plutten. Jag har tidigare tagit bort leverfläckar på med kirurgiskt ingrepp men då har ärret blivit 3 gånger så stort. Det får inte bli så om jag skulle ta bort den på näsan. Den sitter på näsvingen.

Så, nu undrar jag om ni vet någon bra klinik i Sverige (var som helst) där de tar bort och är jäkligt duktiga på det. Jag antar att det blir bättre resultat med laser? Det spelar ingen roll vad det kostar för jag vill verkligen inte ha den på näsan. Skulle uppskatta otroligt mycket om nån gav mig lite tips.

• Svar på tråden Tips på bästa klinik för leverfläckar
  • BlendaSigne

Det känns som du vill gå till en hudläkare för att se vad detta är. E ju superviktigt att ha koll på leverfläckar som "poppar upp", så bra att du tar tag i det. Jag kan rekommendera en hudläkare i Sthlm (vet ej vart du bor). Dr Trokenheim, ligger på St. Eriksgatan. -SUPERDUKTIG med allt som har med hud att göra.

• zsandora

Jag hade en leverfläck, rätt stor precis breved näsan, jag såg den i ögonvrån.
    Gick till läkare, å blev skickad till lassarettet, där tog dom bort den kirurgiskt, dom e ju mycket mer försiktigare när det sitter i ansiktet. Nu va min väldigt djup, så det blev en grop kvar, men ja lever hellre med det....

• BlendaSigne

Om du e från sthlm så rekommenderar jag verkligen Trokenheim, hon tar bort fläckar också.

• Humlanhubbe

på plastikkirurg gruppen fick jag jättebra hjälp och har nu kvar två mindre ärr i ansiktet efter mina två utåtstående 'pluppar'.Jag lever hellre med diskreta ärr än mina bruna pluppar i ansiktet..men sån är jag

• karin69

Jag tog bort ett litet födelsemärke i ansiktet hos dr Gribbe på Victoriakliniken i våras. Det gick jättesmidigt och dr Gribbe och sköterskorna var jättetrevliga. Nu har jag även låtit förstora brösten hos dr Gribbe och är jättenöjd.

• Nalle Puh 40

Blir man helt sövd när man tar bort en leverfläck? Lider av extrem rädsla för sjukhus...

Svar på tråden Tips på bästa klinik för leverfläckar