Någon som skall på kryssning i medelhavet?
Vi funderar på kryssning från barcelona i början av september.....
Vi funderar på kryssning från barcelona i början av september.....
puff
ingen?
förra året var jag på en sån kryssning och jag kan inget annat än att STOR rekommendera det. GUD VAD HÄRLIGT det är!!!! Fråga gärna mer om du vill veta annat. Var på en annan kryssning detta året i medelhavet. Utgick från Venedig.
/Jessica
Vi skall nog ta en från barcelona - Istanbul som det ser ut nu med NCL i 12 dagar...
Kan du rekomendera något? Någon utflykt, hur är spa? Är det dyrt med öl, vin, läsk? Är där en taxfreeshop så man kan köpa lite läsk till hytten? Jag vill veta allT????kram
Tog ni Hooneymoonpaketet?
någon mer?
Vi åkte på ganska många utflykter, vilka hamnar kommer ni till? Vi åkte bl.a. på en utflykt till Cinque Terre i norra Italien, det MÅSTE ni göra om ni kommer dit. GUD vad fint det var där!!!!
SPA är dyrt på båten. Öl kostar c:a 6 dollar så det är inte dyrt tycker jag. Drack inte så mycket vin coh drinkar men det är inte Svindyrt i alla fall. Det beror lite på vilken båt ni åker med hur mycket shoppar som finns ombord men det finns saker att handla. Läsk i hytten finns redan så det är bara att ta. sist kosta de 2,25 dollar.
/Jessica
Har jobbat på ett liknande kryssningsfartyg (RCCL) och jag skulle absolut kunna tänka mig att åka på en sån kryssning på min bröllopsresa. Faktum är att vi till och med har funderat på det!
Vi åker med NCL stannar i Rom, Neapel, venedig, kroatsien, istanbul m.m
Vad kostade Spa? ungefär? Blev det aldrig långtråkigt? Hade de shopping? Hur va teatern? hihi många frågor...
Vilken båt va det?