• Gumman81

Jag fyller år idag!

vet ej om det hör in här men jag är lit ebesviken på min blivande man för idag så fyller jag år.
    vi brukar ge varandra frukost på sängen men jag fick ingen frukost. sen så åkte vi in till stan för att handla doppresent så tänkte jag att nu går han sin väg och köper något men inte det. har än så länge inte fått någon paket. jag tror jag får en i kväll för vi har bjudit hem folk...men man kunde väll ha ansträngt sig lite och köpt ett kort eller skrivit själv för det vet jag att han kan.

ville bara skriva av mig
    ha en bra fredag kväll

• Svar på tråden Jag fyller år idag!
  • Tavi

Grattis på din Födelsedag!
    Du skall se han överraskar säkert dig ska du se;)
    Dagen är ju inte slut än.....Håller med dig han kunde ju visat lite......

• xxs

Grattis! Det blir säkert nån överraskning :)

• paradisfågel

Stort grattis! Tror inte du behöver oroa dig.. Tror som övriga som skrivit här, att du antagligen kommer få dig en fin överraskning sen

• aikidoaasa

Grattis på födelsedagen. Din m2b kommer säkert att överraska dig med en supertrevlig present... orsaken till att han inte köpte någon till dig under er shopping tur kan vara för att han redan har köpt den.

• Kärlek ger näring åt själen

Grattis!

Hur gick det?

• FruNonis

Grattis, hoppas du har haft en trevlig kväll...

• Bonnbrud

Grattis! Hoppas att du inte fortfarande är besviken!

• f1bride

Grattis! Grattis!
    Hoppas att han kom ihåg, ibland kan de där rackarna av andra könet vara lite glömska

• Lillsnufflan

Grattis på födelsedagen (även om den är över nu). Hoppas du fick en bra dag till slut!

• Gumman81

Tack tack för alla som gratulerat mig.
    Jag hade önskat mig ett present kort på anskiktsbehandling och jag sa även att dom har semster stängt denna vecka och det hör tillsaken att jag sa detta för två veckor sedan. men så hade han bett sin mamma att handla det men det var ju semester stängt. så när mina svärföräldrar kom så fick jag 500 kr av min dotter som hon håll i handen och sa grattis. det var jätte snällt....men han kunde väll ha ansträngt sig att köpa eller gjort ett kort och blommor.
    Varför är vissa kkillar så dumma. dom kan ju göra en ledsen till max. Jag tror jag vet vad jag ska ge till honom i morgongåva...en kurs hur man överaskar och uppvaktar en kvinna.
    men trots detta så älskar jag honom

• aikidoaasa

Den morgongåva verkar som en bra idé att införskaffa. Synd med att han inte kunde "snygga till" presenten lite, men du fick iaf en present av honom. Det är inte alla som kan skryta med det.

Svar på tråden Jag fyller år idag!