Ni med blått i temat!
Har ni bilder som kan ge inspiration så hojta till! Behöver se blått!! Alla toner av blå!
Har ni bilder som kan ge inspiration så hojta till! Behöver se blått!! Alla toner av blå!
Tyvärr har jag inga bilder, men vi ska babyblått som färg och silver till det. Vi gifter oss i feb så på korten ska jag stämpla silver snöstjärnor och sen binda ihop korten med silvertråd tror att det kan bli fint. En krispigt kall vinterdag med alldeles klarblå himmel och gnistrande snöstjärnor tänkte jag när jag kom fram till färg på korten.
Titta en som ska gifta sig samma månad och inne på samma färger
Vill oxå få en vintrig känsla och därför kändes blå som rätt färg mot det vita och silvriga.
Vi hade mörkblått och vanilj.
Inbjudningskorten var blå med detaljer och infoblad i vanlij. Kuvertet vanilj med blå text.
vigselprogrammet vanilj med blå text.
Vi hade mörkblå dukar. Servetter i vanilj. Askar och festprogram var mörkblå med detaljer i vanilj, vaniljfärgade sidor och blå text. Jag gjorde också egen gästbok i samma stil.
Kaffeservetterna var vanilj med mörkblå vigselringar stämplade på.
Min bukett
var vaniljfärgad med mörkblå pärlor i några av blommorna.
Säkert var det något mer. Iaf så var mörkblått en ganska enkel färg att hitta rätt nyans av olika saker iaf. Var inne på att ha brunt först, men insåg att det fanns så många nyanser som inte blev snygga ihop.
Jag försöker lägga in en eller flera bilder i mitt galleri, men det är inte säkert att det lyckas. Har inte lyckats tidigar.
Lycka till!
Får jag fråga vilket datum, vi gifter oss den 28/2 och åker på honeymoon till dominikanska den 1/3. Ska bli så härligt.
Vad mysigt Här blir det den 14 februari Vi får se hur det blir med resa dock. Har två småbarn
Beroende på hur många man är: jag har köpt gammalt udda porslin i blått och vitt - har sprungit på loppisar som en galning. Ska sedan göra egna servettringar av blått vävt band och kanske ha blått omslag på festhäftena.