Barn innan bröllopet
Hej
Känner att jag måste fråga, jag längtar otroligt mycket efter barn och det gör även min M2B. Vi är båda väldigt barnkära.
Vi planerar att gifta oss i augusti 2009. Mina P-piller är slut nästa månad och vi funderar nu på att försöka skaffa bebis innan bröllopet. vad tycker ni? ska vi vänta eller försöka innan,några av anledningarna till att jag känner att jag vill försöka nu är vi fick ett missfall när vi bara varit tillsammans ett par månader. samt att min syster har haft jätte problem att få barn fått ca 7 missfall gått på massa utredningar hon har en son på 4 som hon fick genom att äta progesteron hela graviditeten samt en son som hon födde i jan 08 men som dog efter 3 dagar de har fortfarande inte fått nåt svar på varför. min mamma hade oxå problem att bli med barn enligt min pappa. En annan anledning är oxå att min mamma dog när jag var 15 hon var 50 av cancer vill inte va gammal när jag får barn om samma sak skulle hända mig, kanske låter konstig men det är så det känns. skulle verkligen uppskatta andras åsikter. Anki