Hej MSW - hur är det med dig??
Kloka inlägg som alltid från dig, Omsan!
Omsan, mannen min går på pappaledighet samtidigt som din, dvs den 1 sept! Idag har han sin sista semesterdag, jobbar sen i två veckor innan det är dags för hans nya "hemma-jobb"
För egen del är jag faktist riktigt peppad för att börja jobba igen nu! Firman jag jobbar på går ju inte speciellt lysande för tillfället & det lades ett stort varsel strax innan semestrarna, men pratade med min chefs chef för några veckor sen & han menade att jag inte behövde oroa mig det minsta. Trodde iofs inte det heller, men man vet ju aldrig
Verkar som om det är en omorganisation på G, men tror bara att det är positivt för min del. Min närmaste chef är bra i vissa avseenden, men varken speciellt professionell eller affärsmässig, vilket kan göra mig lätt frustrerad mellan varven... Vet att min chefs chef sen ett bra tag tillbaka gärna skulle peta bort min närmaste chef, så vi får se vad hösten bär i sitt sköte
Men först ska jag njuta av de sista två veckorna hemma med Amanda!
Känner att vår tvåveckors europa-tour verkligen gav både mannen & mig en massa energi! Precis som för alla andra, så sliter det ju på relationen med barn, men vi har också pratat om det en hel del & nu känns det bara bra!