Inlägg från: Ankan80 |Visa alla inlägg
  • Ankan80

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Hehe...det är så när man är sjuker...

• Ankan80

Jag har en riktig Vollers korsett till Salu *blink blink*

ugla skrev 2008-08-08 10:23:44 följande:
    Ingen som vet var man hittar en bra korsett som ej är allt för dyr??
  • Ankan80

Men det finns ju kvinnliga fotografer också. Det kanske får motsatt effekt...haha

sandybee skrev 2008-08-08 11:13:28 följande:
    Har precis rådfrågat en god vän (kille) om han tycker att Secret Box-fotografering är en bra morgongåva, fick följande till svar:"Vi har precis gift oss. Vi ligger i sängen och delar ut gåvorna och så får jag bilder på frugan lite lättklädd... Jag vet inte. Är ju lite sotis och vill inte i den situationen sitta och tänka på att en fotograf stått där och sett NN sådär."Jag asgarvade kan jag säga, men jag förstår vinken. Även om min m2b inte är en avundsjuk kille så så tror jag ändå att det finns en risk att han skulle reagera likadant. Så då får jag hitta på någon annat.
  • Ankan80

Sitter och lyssnar på musik till kyrkan.
    Skulle inte skrattat åt dem som börjar gråta av det. Nu sitter jag själv här med en tår i ögat...

Just nu Only Love...så fin ...*snyft snyft*

• Ankan80

Vad vill du ha för effekt.
    Slimmande eller trolla bort cykeldäcksringar?

ugla skrev 2008-08-08 10:23:44 följande:
    Ingen som vet var man hittar en bra korsett som ej är allt för dyr??
  • Ankan80

Haha....som jag skall plåga gästerna.
    Alla kommer stortjuta

• Ankan80

Nästan exakt samma här! Förutom att min m2b är hemma.

Lillsnufflan skrev 2008-08-08 11:23:12 följande:
    Jag känner igen det där. Det är lite av den anledningen vi ligger så efter i planeringen. Min sambo jobbar på annan ort och hinner knappt hem och sova innan han måste åka igen så han har inte så mycket tid att lägga på bröllopsförberedelser. På helgerna orkar han inte säger han.Men samtidigt känner han sig utanför när jag försöker få något gjort i veckorna. Jag har försökt bolla idéer med honom och jag har faktiskt inte gjort någonting utan att prata med honom om det först, men han tycks aldrig komma ihåg att vi ens har pratat om det.Och nu är han lite grinig för att vi inte kommit någon vart. Snacka om moment 22!
  • Ankan80

Fy va trist!! Då hade de säkert inte koll på sitt saldo.

avil skrev 2008-08-08 11:34:05 följande:
    Är SÅÅÅ arg o besviken!Beställde en fin klänning som jag tänkte ha på vår borgeliga vigsel.o en bh.....jaja-glad i hågen så kom paketet nu o jag hämtade det!DÅ är inte klänningen med-där står "slutsåld"? DET skulle ju ha stått direkt då jag beställde den!! Det brukar det göra då man gör via datorn.ÅH har ju gått o väntat på den i veckor helt i onödan!!SÅÅÅ arg!
  • Ankan80

Nä, nu får man väl snart ta sig hem o städa lite fall i fall det kommer någon och tar en i morgon (Hippa el. sexa alltså)

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!