• fru augusti 2008

Möhippa i lördags

Efter att jag under två veckor har fått en massa konstiga uppdrag som ska utföras och dokumenteras så har jag äntligen blivit hippad! Det var en jätterolig dag som jag sent ska glömma. Jag känner mig verkligen uppskattad och tacksam över att jag har så goa och omtänksamma vänner. Jag fick bla. tävla med en sm - hund i augility, sjunga in en sång som mina vänner hade skrivit, lära mig dansa salsa av Annika Sjöö från Let´s dance och mycket annat kul. Dagen gick alldeles för fort! Nu kan man slappna av och ladda upp för bröllopet som äger rum den 23 augusti. Längtar såå!

• Svar på tråden Möhippa i lördags
  • SidenRos

låter som en jätte rolig dag=) lycka till med bröllopet ..:)

• Lövnäs

Vad roligt det låter.
    Får man vara nyfiken o fråga vad det för konstiga uppdrag du råkade ut för?

Tänk att tiden går alldeles för fort när man har kul...

• fru augusti 2008

KLart man får vara nyfiken!

Jag fick bla. brodera mitt namn på ett par av min m2b:s kalsonger, ta reda på vilka dimensioner framdäcket på vår bil har, ta kort på en skäggig gubbe, skriva en dikt till en vän på minst 10 rader som måste innehålla vissa ord som ex. ägg, bacill, kartong, kamel m.m.
    Vissa saker fick jag användning för senare och vissa var bara för att lura och förvilla mig. Kalsongerna hade min m2b på sig på sin svensexa när han endast iförd dessa skulle sälja rosor på stan. =)

Svar på tråden Möhippa i lördags