Överlämning i kyrkan?
Jag vill att min pappa ska överlämna mig i kyrkan (om det är ok för dem, måste ringa och fråga...) men hur gör man?
Ska man ge honom en kram, puss på kinden eller hur fungerar det egentligen?
Jag vill att min pappa ska överlämna mig i kyrkan (om det är ok för dem, måste ringa och fråga...) men hur gör man?
Ska man ge honom en kram, puss på kinden eller hur fungerar det egentligen?
Citerar från gästboken:
"Haha...va skön du är.
Nä..jag ger upp. Folk är för ointelligenta för att adresseras"
Sedan om det var till dig personligen kan jag inte veta....
Det var iaf inte till mig det var riktat om man läser vad personen skrivit.
Fast tooticki är långt ifrån ointelligent, enligt vad jag tycker. Det är väldigt få i diskussionen som har ointelligenta inlägg, och även då tolkar jag det inte som att personen är ointelligent. Snarare att de är ovana vid att debattera, samt att formulera och att få fram sina argument på ett tydligt sätt.
Det är inte lätt att ge sig in i en debatt om man inte är på samma nivå i konsten att debattera som den/de man debatterar med (eller säger man mot).
Ska du verkligen publicera i en tråd vad folk skriver till dig i din gästbok? Lite oetiskt måste jag säga.
Och debattförmåga kan övas upp, så då är det bara en fråga om man har gjort det eller inte.
hm...var gästboken anonym menar du?
Nej, det menar jag inte. Men det finns väl en orsak tilla tt man vill att ens kommentar ska ligga i din gästbok och inte i forumet(som fler läser). Sådant ska man respektera tycker jag.
Enough!!
Är ett citat från en gästbok ett "bevis" på att du har rätt? Jag förstår verkligen inte syftet. Dessutom håller jag med feministbrud om att det känns aningen oetiskt.
om folk vill vara anonyma antar jag att man inte skriver i någons gästbok....isåfall antar jag att man skriver till min inbox...
Så kan man jui anta, men jag kommer inte att publicera dina inlägg här på min blogg bara för att båda forumen är offentliga. Det anser jag oetiskt. Men vi kanske är olika.
Det är vi nog garanterat.
Alyx:
Jag vill bara förtydliga, det rör mig inte i ryggen om du tycker att jag skrivit ett ointelligent inlägg. Jag tycker däremot att det tillhör att bli vuxen att lära sig att acceptera att andra människor tycker olika. Om man inte förstår det så blir man väldigt begränsad i debatter och diskussioner.
Sen måste du medge att ditt utlåtande i detta fall blev ganska kontraproduktivt då ingen i forumet lade märke till vad du egentligen hade att säga i ämnet utan istället bara såg denna enda kommentar.
Sen det faktum att du kände behovet av att publicera att allmänt hållet gästboksinlägg i tråden för att visa att du hade medhåll var bara sorgligt.
är ni inte i fel tråd nu?
på www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3081172.html
diskuterar vi fenomenet
kom igen. ta det lugnt!