Låda för kuvert
Jag har pysslat ihop en låda som gästerna kan lägga sina kuvert i på bröllopsdagen. Blev faktiskt riktigt nöjd. bilder finns i mitt galleri om nån vill se.
Jag har pysslat ihop en låda som gästerna kan lägga sina kuvert i på bröllopsdagen. Blev faktiskt riktigt nöjd. bilder finns i mitt galleri om nån vill se.
Det var jättefint och ambitiöst! Vi köpte som en väska liksom/koffert på Panduro som vi helt enkelt målade vit och sen lägger vi i silkespapper i den och så kan folk helt enkelt bara lägga kuverten i den. Skulle haft vinrött silkespapper men har inte hittat det utan bara julrött så det blir vitt och svart istället, fint det också!
Din låda är ju "säkrare" än vår!
Vilka kuvert?
Vi har sagt till gästerna att vi hellre vill ha ett bidrag till vår bröllopsresa än presenter i vanlig ordning och då vill vissa gäster ge ett kuvert med pengar direkt hellre än att sätta in pengarna på ett konto och det är till detta vi har en låda/koffert/box/ask!
jaha då fattar jag, kände mig lite vilsen där ett tag;)
ja som lillaj just sa, vi har oxå önskat oss bidrag istället för presenter.
Å vad fin den var Ska oxå göra nåt liknande till våra pengakuvert
Jättefin!! - kan du göra en till oss oxå
TAck för komplimangerna,
Ingarö08, ja om jag haft lite mer tid så skulle jag gjort det, men du vet ju hur det är nu precis innan bröllopet.
hehe, jag vet - därför tänkte jag att du kunde göra en
haha.
den var skitfin!
Oj, det var verkligen en fin låda. Starkt jobbat!!
Sträcker på mig:) tack så mycket.