• fru Trul

Billig festlokal i Göteborg?

Eftersom jag å min man gifte oss i hemlighet, så planerade vi att ha en bröllopsfest för vår familj på vår ettårsdag, men pga oväntade utgifter så kommer vi ej ha råd med den storslagna fest vi först planerat...

Min fråga är nu om någon vet en riktigt billig men ändå mysig lokal man kan hyra i Göteborg och samtidigt få lov att ta med egen mat å sprit?

• Svar på tråden Billig festlokal i Göteborg?
  • fru Trul
    ClaudiaValentina skrev 2008-08-06 22:39:12 följande:
    Jag kollade också efter billiga festlokaler och hittade den här artikeln. Hoppas den hjälper!www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp
    Tack för tipset, ska kolla upp det...
    Nån mer som har några förslag?
  • fru Trul

Puffar... Fler förslag från någon?

• P Y

Jaa kolla in Aschebergska eken vid Lillhagen
    Jag skall själv ha mitt bröllop där, manten fixar dom.. och drickar fixar jag. Dom har personal och allt ingår.. Även en bra pris för maten faktis,(fick även ta me mat själv om man vill) men man måste köpa deras catring.
    Jätte trevlig e hon som håller det oxå ring Agneta
    Lokalen tar ca 160sitt..

• klippan 08

Kustens hus är jättemysigt ställe i majorna, hyrs ut billigt ca 2500. Då har du loklen från fre-sön. Du måste nog vara ute i god tid dock. Ägs av Visans vänner.

• J D

Tar inte så mkt folk dock, ca 60 pers.

klippan 08 skrev 2008-08-18 20:45:06 följande:

Kustens hus är jättemysigt ställe i majorna, hyrs ut billigt ca 2500. Då har du loklen från fre-sön. Du måste nog vara ute i god tid dock. Ägs av Visans vänner.
  • JockeCave

BERG 211
    www.berg211.se

Unik och minnesvärd miljö.
    Här kan du själv ordna med mat och dryck.

Tips på mat är
    www.succee.se/
    Dom skräddarsyr och du kan ta med egen dryck, även fast du tar maten ifrån dom.

Mvh
    Jocke

Svar på tråden Billig festlokal i Göteborg?