Blommor eller inte?
Jag funderar på om jag ska ha brudbukett eller inte.
Vad ska ni ha?
Priser varierar ju men vad brukar det kosta? Hur mycket har ni betalat? Å vilka blommor har ni valt?
Jag funderar på om jag ska ha brudbukett eller inte.
Vad ska ni ha?
Priser varierar ju men vad brukar det kosta? Hur mycket har ni betalat? Å vilka blommor har ni valt?
då vi gifter oss borgeligt ska jag inga alls ha!
sen har vi en cermoni i utlandet o där ska ja ha nå blommor.fast jag vet ju inte vad som finns där,vill INTE ha rosor.men långstjälkade liljor eller gladiolus eller nåt liknande.
Jag funderar också på att inte ha någon brudbukett. Varför måste man ha det?
Jag ska ha en ganska enkel brudbukket bild finns i galleriet men jag kommer inte att säga att det är en brudbukett så får jag den bara för kanske 400-500kr.
Såg annars en jättefin bild där bruden endast hade en stor fantastisk, lång jättevacker klarrödros, hur fint som helst då de hade rött och vitt som temafärger. Mannen ade röd väst och röd courasge så det tog verkligen upp färgerna där så det matchade varandra. En sådan fin ros är enkelt och de tkan vara snyggar eän en överdådig bukett och rosen kan väl inte kostat mer än max 50kr...
Trampetroll - åååh vad coolt med svart-vitt tema!! Det ville jag också ha, men en vän sa att det inte gick för sig med svart och dum som jag var så lyssnade jag på henne! Ni hade verkligen superfina kort och dekorationer!
Var köpte du kristallerna som låg på bordet?
Jag ska ha en corsage, blommor man sätter på handleden. Vita orkideer, och matchande blommor i håret.
Mumriks blivande fru skrev 2008-08-07 08:22:31 följande: