Jag har också tänkt gå till atelje A&K.Har via denna sida blivit tipsad om en kvinna som heter Katarina som visst ska vara jätteduktig på brudklänningar, hon har hållit till i Stöcksjö tidigare men står nu enligt hörsägen, för K:et i ovan nämnda rörelse. Jag ser framför mig en vit klänning lite medeltidstuk med breda guldsömmar. Klockade ärmar och litet släp vill jag också ha. Sen om den klänningen finns i verkligheten-det återstår att se.Jag är ganska kort och lite småmullig så ngn sjögungfrumodell lär det inte bli, det måste vara ngn som döljer lite av valkarna men jag har inte börjat titta än, jag tänkte vänta med det till efter nyår (förhoppningsvis har jag tappat ngt kilo innan dess). Vi har bokat kyrka,lokal till tårtkalaset och fotograf. Hår och smink ska jag boka om ngn vecka. Sen håller vi på och kollar upp vår bröllopsresa och hotell för bröllopsnatten. Resan går till Barcelona och bröllopsnatten spenderar vi på ngt hotell här i stan då flyget går först på söndagen. Funderar på Stora Hotellet, det verkar var ett populärt hotellval för brudpar här i stan. Sen har jag börjat lura på inbjudningskorten, då min brudbukett ska gå från mörkt blodrött till kraftigt lysande orange toner så har jag tänkt att jag ska ha inbjudningskort som också går i ngn orange ton. Jag skulle vilja göra dom själv men har inte hunnit kolla upp hur jag ska gå tillväga. Hur har du gjort?