• Sanfor

Caketopper i cernitlera

Gjorde precis en caketopper i cernitlera, tyckte de som jag hittade färdiga antingen var för sockersöta eller passade inte oss..

Bild finns i galleriet. Är bild på mig och min blivande i de kläder vi skall ha på sig. (Det han har på huvudet skall föreställa ett plommonstop, svårt att se om man inte har sett honom)

Rekommenderar detta pyssel, kul och personligt, jag handlade för 180 kr, och har nog material så att det skulle räcka till en till..

• Svar på tråden Caketopper i cernitlera
  • harthurs

Vilken rolig grej!! Va duktigt gjort!

• Sanfor

Är det en så dålig idé/ så ful?

• lillP

kul med folk som är pyssliga själv skulle jag aldrig lyckas med nåt sånt. Kommer vika och stämpla inbjudningskorten, bara det känns nästan som för mycket

• Tit

Vad fin den va! Bra att se att det funkar. Jag tycker också de som finns är stela så vår dotter ska göra vår i cernitlera. Den blir nog inte lika fin som er men mkt personlig!

• Siris

Jättebra gjort! Synd att man inte har det pyssliga anlaget själv

• kenttjej

Jättefin! Jag drömde inatt att jag gjorde våran caketopper i cernitlera. Vi satt på ryggen på en vit enhörning som betade. Min blivande höll mig i famnen o vi kysstes. Blev ännu mer inspirerad av dig att försöka göra denna caketopper, är dock osäker på om den kommer bli lika fin som i drömmen....

• chamor

Jag försökte men gav upp.. Evighetsjobb så bra gjort

• Lindan77

Jag har precis köpt lera, så jag ska också pröva själv. Tänkte ta det i morgon när barna är på dagis.

• micof

Men shit va fina !! Riktigt riktigt coola ! Nu tänker jag oxå göra sådana :)
    Tycker att du ska vara riktigt nöjd !

Svar på tråden Caketopper i cernitlera