• Soon to be Mrs P

Var hittar jag påsarna???

Tänkte göra dessa som dekoration på borden men var tusan hittar jag påsarna? www.marthastewart.com/article/lacy-luminarias&rsc=taxonomylist_weddings_wedding-altar-and-aisle-decorations

Jag har googlat och även titta på de sidor jag känner till i Sverige (panduro, matton) men hittar inga vita påsar i rätt storlek (ca 20-25 cm breda) som även är fyrkantiga upptill. Finns visserligen i förpackningar om 1000-8000 st hos grossister...

Hjälp mig!

• Svar på tråden Var hittar jag påsarna???
  • FinalFantasy

tänkte säga att grossar har ju papppåsar sådär.. godisaffärer?

• Soon to be Mrs P

Godispåsarna är nog för små för att få plats med ljus i, och de flesta jag tänker på är inte "fyrkantiga" upptill utan går ihop till bara ett veck per sida. Ska börja titta lite närmre i godishyllorna ändå för säkerhets skull!

Fler tips någon?

• Angelikasen

Har du kollat på Tradera.com ? Där har jag hittat massor av olika grejer, och om du kollar under övrigt, så finns det mesta där... De har förresten också en hel kategori med bröllopsrelaterat under hem och hushåll och där har jag handlat en hel del, allt från organsapåsar till en korsett, och jag har sparat en hel del på det.
    Lycka till!

Svar på tråden Var hittar jag påsarna???