• Kärlek ger näring åt själen

Blomma till pappa?

Ni som går/gick in med pappa, hade/kommer han att ha corsage?

Jag ska träffa floristen på måndag och jag undrar mest om pappa ska ha corsage? Han ska följa/gå med mig till altaret och jag undrar om han ska ha det eftersom han tillhör brudföljet?

Hur har ni andra gjort/tänkt?

• Svar på tråden Blomma till pappa?
  • Hvidbrud

JAg vet inte hur man brukar gora, men jag tycker att det skulle vara gulligt om han hade corsage.
    En vacker gest som han säkert uppskattar.

• CSK

Min käre far gick med mej in i kyrkan och han hade en corsage - samma blomma från buketten.

Jag gav även en till min mor när jag gick in och en till svärmor när jag gick ut.

Svärfar fick en av sin son (min man) när han stod där framme och väntade.

Våra föräldrar var värdpar så vi tyckte att det var en fin gest och symbol på denna underbara dag.

Det blev lyckat!!! Lycka till!!

• Kärlek ger näring åt själen

hvidbrud :
    Okej tack Jag har tänkt att pappa ska ha en iom han tillhör brudföljet. Tyvärr är han på semester nu och jag ska träffa floristen på måndag så jag hinner inte träffa honom Men då får han en likadan corsage som min m2b

jo det tror jag att han gör Han är stolt som en tupp för att han ska gå med mig in så det tror jag nog han gör med corsagen med

CSK det låter fint Kanske man skulle göra. Precis det är ju det

Tack för svaren

• J G E

Vårat bröllop gick i lila och vitt. Vi köpte lila slips till pappa och kyrkovärd/toastmaster (istället för corsage) och lila kravatt till min man och besman. Sen lämnade jag en lila blomma från buketten till mamma och svärmor på väg in!

Svar på tråden Blomma till pappa?