• Brud 080823

Vilken möhippa!! :-)

Joda,visst blev det möhippa Två vänner hämtade mig kvart över tio, så det var bara att slänga i sig några ipren och hänga på.Efetrsom jag kvällen innan hade åkt på halsont och lite feber. Först fick jag gå tipspromenad..det är bara att följa lapparna. Tror ni att jag hittade dem? nej...jag hittade bara hälften. Den fösta lappen satt i porten..den missade jag Sen så satt de på varannan sida av vägen..vilket jag inte såg. Så det var bara att traska hem och börja om från börja. Frågorna handlade lite om mina vänner och lite om seder på bröllop..det var 10st totalt. Och jag hade ALLA RÄTT! vilket blev dyrt för dem Fick nämligen 20kr för varje rätt svar

När jag kom fram till sista frågan så satt 6vänner min syster och min systers bebis och väntade på mig. De dukade fram en underbart god picknick med en massa småplock och mousserande till. Vädret var toppen! Så där satt vi och pratade och njöt i en timme sen var det dags för mig att måla en tavla. Jag skulle måla hur jag "ser" min m2b. Det blev en muskulär överkropp med ett stort rött hjärta över bröstet Hård på utsida med ett stort hjärta på insidan var min tanke

Efter det åkte vi till Bodaborg..klurigt,svårt men roligt.

Därefter åkte tre till en utav tjejerna och fyra däribland jag till en annan. Där fick jag duscha..tack för det Sen så sminkade de mig,fick inte se i vilka färger. Sen var det håret som sattes upp i en hästsvans på sidan.
    Efter det var gjort satte de på mig ögonbindel..så jag inte skulle se vad de tog på mig. Jag kände att de tog på mig glansiga tajts,gymnastikbody som man knäpper i grenen,benvärmare,magväska och band i midjan och inte minst ett svettband och slöja
    Kunde bara ana i vilka färger!
    Sen drog de upp mig på stan fortfarande med ögonbindel. När vi kom upp till stan tog de av mig den. Min tajts var cerisrosa,bodyn turkos, svarta benvarmare och svart magväska och rosa paljettband i midjan De sa att jag såg jättefin ut! Säkert! De hade gjort en fin skylt där det stod " Helande workout 10kr", så mitt uppdrag var att gå på stan och få folk att gympa med mig i nån minut för 10kr, hade en bärbar cdspelare med 80tals musik med mig också Det var skitroligt och jag gjorde mitt bästa! Fick ihop 140kr,några gav 20kr för dubbelt pass
    Efter en timmes gympa fick jag en iskall 6a jäger bläää,hatar det!
    Sen gick vi och åt, kvällen slutade på dansgolvet i samma utstyrsel. Min m2b kom dit med sina kompisar..så jag fick avsluta kvällen med en mysig tryckare med min m2b Säger bara tack till alla underbara vänner för denna dag!!
    Min halsont är 10 gånger värre idag men det var det värt!

• Svar på tråden Vilken möhippa!! :-)
  • bjornis

Det lät ju som en superdag! :) Ser fram emot min egen möhippa. M2Bn har sagt att det blir en iaf så det vet jag. :)

• MrsSeptember

Härligt!!

Jag får nog tyvärr ingen =(

• aikidoaasa

Det låter riktigt kul.

• cbride

Hi,hi jag fick oxå min möhippa igår!!! Hade superkul, de hade fixat och donat med massa roliga saker!

• IdaÄlskarLennart

jag garvar när jag läser. Ser dig gympa framför mig ! ;P hahaha

Svar på tråden Vilken möhippa!! :-)