• a wife to be

Jag kan INTE bestämma mig!!

Åhhh, jag kan inte bestämma mig vilken bukett jag vill ha. Jag har hittat en jättefin droppformad som jag har i mitt galleri, jag ska dock inte ha kallor. Men ser jag alla underbara runda buketter och då tänker jag att det kanske jag ska ha. Blir tokig, bröllopet är om två veckor, känns som om jag måste bestämma mig nu!

• Svar på tråden Jag kan INTE bestämma mig!!
  • egensinnig

är du lång el kort, rund el smal?
    Droppformad är snyggast på den lite längre o rund är fint på den som är lite mer nätt.
    Jag är 1.85 så jag tog i rejält med lååånga rankor murgröna som hängde ner.

• trampetroll

Jag tycker att den du har i ditt galleri är jättefin men kan du inte fråga om råd med din florist? Det är deras jobb att hjälpa dig att hitta din drömbukett De vet vad som passar för din klänning, accossearer, hur lång du är osv för att se om det skulle passa bäst med en droppformad eller rund bukett, en enklare bukett eller en mer avancerad...

• lillamaa

jag kommer visa en bild på den klänningen jag vill ha för floristen och be dem hjälpa mig hitta en som jag tycke rom OCH som passar till klänningen

• a wife to be

Jag är inte så lång, 1,61 ganska smal inte jätte......
    När jag pratade med floristen sa hon att hon skulle inte göra den så stor och lång. Jag tycker ju att den är jättefin gah... så störigt. Men det brukar ju vara den man fastnar för först e det rätta. Eller?

• Paeonia

Jag bestämde mig samma stund jag skulle göra min bukett....Nu är jag utbildad florist och jag hade världens ångest över vilken modell jag skulle ha

Det enda jag ibland kan reagera över är när buketten är för stor för bruden, det är inte snyggt.

Svar på tråden Jag kan INTE bestämma mig!!