• blivandefrulycklig

Lite bilder på oss(dock inte så bra) fler kommer!!

Nu har jag lagt in lite bilder i mitt galleri dock dom första vi fick från en gäst... Fler o bättre kommer!!!

• Svar på tråden Lite bilder på oss(dock inte så bra) fler kommer!!
  • Pidis

Om du gör din bilmapp synlig så är det lättare att se bilderna

• Fröken förväntan

Ditt galleri syns inte. Gå in under "Min sida" och "inställningar" och kryssa i visa bilder och sedan spara.

• blivandefrulycklig

funkar det nu då??? Är helt kass på sånt här!!!

• lillP

vad kul att se bild på någon som inte har traditionell brudklänning

• blivandefrulycklig

lillP: Hela vårt bröllop var INTE traditonellt.... vissa hade synpunkter men det blev PRECIS så som vi ville ha det!!!! Lycka till!!!

• Ankan80

Va fint! Grattis!
    jag hade varit nervös under ringväxlingen *plupp*

• Efter 11 år är det min tur

Grattis till er Ni var jättefina. Och förste blommhållaren var tok söt hon med

• fröken sjunfors

blivandefrulycklig: härliga bilder, underbart väder! hoppas man har sådan tur själv när det är dags.. Men jag blev så nyfiken, på vilka sätt hade ni inte tradionellt bröllop? Vi ska inte direkt ha det heller, därför jag undrar lite så :)

• blivandefrulycklig

efter 11 år är det min tur: JA visst är hon söt , det är vårt kärleksbarn!!!

• Efter 11 år är det min tur

härligt Hon ser alldeles underbar ut

blivandefrulycklig skrev 2008-08-12 14:47:19 följande:
    efter 11 år är det min tur: JA visst är hon söt , det är vårt kärleksbarn!!!
  • blivandefrulycklig

fröken sjunfors: ska försöka rabbla det lite kort:
    kom till vigseln i båt
    vigseln var på vår brygga vid sjön
    borgerlig vigselförättare
    solist o gitarist på bryggan
    häst o vagn med ALLA barn o tonåringar till festlokalen
    buffé med mat som ALLA gäster tagit med sig istället för presenter
    vin o öl o sprit som gäster tagit med sig i stället för presenter
    bordsplacering som inte var efter vett o etikett
    m.m.m.m

ingen trad. klänning, ingen smoking el liknande, ingen tärna, ingen best man, inga näbbar, ingen möhippa.
    ville egentligen inte ha bukett men min väninna som gjorde känningen o buketten sa att du kommer va så nervös så det är bra att ha nåt att hålla i.....

• sviiden

Det såg jättemysigt ut. Grattis!

• Celeste97

Grattis! Härliga färger, vi skulle också haft vitt och blått från början!

• lillP

låter härligt

blivandefrulycklig skrev 2008-08-12 14:54:25 följande:
    fröken sjunfors: ska försöka rabbla det lite kort:kom till vigseln i båtvigseln var på vår brygga vid sjönborgerlig vigselförättaresolist o gitarist på brygganhäst o vagn med ALLA barn o tonåringar till festlokalenbuffé med mat som ALLA gäster tagit med sig istället för presentervin o öl o sprit som gäster tagit med sig i stället för presenterbordsplacering som inte var efter vett o etikettm.m.m.mingen trad. klänning, ingen smoking el liknande, ingen tärna, ingen best man, inga näbbar, ingen möhippa.ville egentligen inte ha bukett men min väninna som gjorde känningen o buketten sa att du kommer va så nervös så det är bra att ha nåt att hålla i.....
  • HelenaOlivia

Vad fint det såg ut att vara att gifta sig på en brygga, Grattis!!

Svar på tråden Lite bilder på oss(dock inte så bra) fler kommer!!