• Tina A

Fruhippa??

Undrar om någon kan hjälpa mig
    Min kompis överaska oss alla med bröllop på en fest,
    Tycker de e lite synd att hon aldrig fick en möhippa & skulle
    gärna villja ge henne en fruhippa i stället.
    Någon som har några förslag eller som gjort något liknande?
    Tacksam för all hjälp & alla förslag

• Svar på tråden Fruhippa??
  • misstrixie

Tycker det är en jättefin idé! Man kan väl göra ungefär samma saker som på en möhippa tycker jag...

• BlendaSigne

så gjorde vi med en kompis till mig, jag kunde dock tyvärr ej vara med, men de var mkt uppskattat. De var samma race som en möhippa - hade med brudgummen på en svensexa också o träffades upp efteråt. Superkul!

• Hofsan

Hej Tina!
    Vi ska göra det för storasyrran. Tänkte gå på tivoli kanske eller något.

• Fröken förväntan

Japp, vi hade en fruhippa med en kompis sominte ville ha någon möhippa innan bröllopet. Vi åkte på endags-spa med fika och lunch och hade det jättemysigt

• pojomo

vi gkorde så med en arbetskompis, vi sa att det var party ( vilket det var med) men vi hade fixat mat å dricka till henne + presenter. Hon gillade inte att vi hade köpt grejer till henne men hon var ju nöjd ändå. Dom gifte sig i hemlighet

• crazydazy

Hej!
    Vi håller precis på och planerar en sådan tillställning, vi ska kidnappa fru och make samtidigt, vi tjejer tar maken å killarna tar fru'n. Tjejerna följer med maken till en secondhand affär där han får uppdraget att inhandla något vackert till sin fru inför kvällen ( killarna gör samma sak med fru'n) sen byter vi av och vi tjejer gör lite "tjejgrejer". I dagsläget är det bestämt att hon ska få massage av en massör, liten picniclunch i det gröna (om vädret tillåter) sen så blir det väl en massa tjejsnack...
    frammåt eftermiddagen så får hon och maken träffas igen, och där lämnar vi dom ensamma med ett uppdrag- hitta vart dom ska senare, med hjälp av ledtrådar som vi lämnat lite överallt på stan så kommer dom få ihop namnet på ett av stans hotell, och ett rumsnr..
    väl där så väntar uppfräshning och bruden ska få en xtra lyxig sminkning inför kvällen. Sen får paret åka jänkare till en av stans restauranger som har 50'tals tema där alla vännerna väntar för en god middag och lite fest ...

• Rebellen75

Vi hade en "fruhippa". Vi kidnappa henne dagen efter på hotellet snacka om att hon blev överraskad. Hennes man visste om det, så han hade smygit och köpt en baddräkt till henne. Vi badade på ett spa och åkte sedan och åt mat. På kvällen hade vi fest hemma. Vi hade ringt runt till hennes vänner och hon blev riktigt glad att vi hade gjort något för henne. Hon gifte sig borgligt med endast föräldrarna närvarande.

• pojomo

det lät ju jätte kul

crazydazy skrev 2008-08-12 21:48:27 följande:
    Hej!Vi håller precis på och planerar en sådan tillställning, vi ska kidnappa fru och make samtidigt, vi tjejer tar maken å killarna tar fru'n. Tjejerna följer med maken till en secondhand affär där han får uppdraget att inhandla något vackert till sin fru inför kvällen ( killarna gör samma sak med fru'n) sen byter vi av och vi tjejer gör lite "tjejgrejer". I dagsläget är det bestämt att hon ska få massage av en massör, liten picniclunch i det gröna (om vädret tillåter) sen så blir det väl en massa tjejsnack...frammåt eftermiddagen så får hon och maken träffas igen, och där lämnar vi dom ensamma med ett uppdrag- hitta vart dom ska senare, med hjälp av ledtrådar som vi lämnat lite överallt på stan så kommer dom få ihop namnet på ett av stans hotell, och ett rumsnr.. väl där så väntar uppfräshning och bruden ska få en xtra lyxig sminkning inför kvällen. Sen får paret åka jänkare till en av stans restauranger som har 50'tals tema där alla vännerna väntar för en god middag och lite fest ...
Svar på tråden Fruhippa??