• Fejs

Bil i Norrköping

Hej!
    Någon som har tips på någon fin bil som vi kan åka i på bröllopsdagen? Har hittat en veteranbil ev MEN han åker inte om det är halt väglag eller om vägen är saltad, detta är 15 nov så risken finns. Limo kostar 2000 kr/tim, vilket är dyrt men enda lösningen just nu och får lösa transport under dagen på annat sätt i så fall och bara ta limo mellan kyrka och festlokal. Men har ni nått annat tips så är jag jättetacksam!!!!

• Svar på tråden Bil i Norrköping
  • didis

Till studenten vimlar det av gamla fina bilar i stan, tyvärr vet jag inte var man får tag på dem. Finns det ingen veterarnbilsklubb?

Jag försöker få en festlokal som man kan åka hyrd spårvagn till men det är inte så lätt. Jag vet inte heller om hyrda spårvagnar stannar vid rådhuset - det är ju normalt ganska trafikerat där ändå.

• Fejs

Är ute efter nått annat än veteranbil och limo i och med att vi har dessa två alternativ redan mn ingen evteranbil vill åka om det är halt eller om vägen är saltad därmed blir veteranbil uteslutet. Limo så dyrt. Nått annat tips än det tar jag gärna emot =) måste dock vara 4-sitsig eftersom vi inte vill köra...

• sommarbrud2010

Jag tar gärna emot förslag på tvåsitsiga (som man får köra själv såklar :P) också för vi har inget emot att köra. Även jag tycker att 1000 kr/timme är lite väl saftigt. Det är så mycket som kostar...

Svar på tråden Bil i Norrköping