• The wedding planner

Köpa bröllops pyssel

Hej!

Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon sida på nätet där man kan köpa bröllops grejjer, till exempel små presenter till gästerna eller små favors till brudpars följet, exempel på en sådan amerikans sida är ju "the knot", men de skickar inte till Sverige. Vet ni om det finns någon webb shopping sida som skickar till Sverige?

• Svar på tråden Köpa bröllops pyssel
  • The wedding planner

ja men gud va bra!!Men har du beställt något från nån av dessa sidor, för jag e lite misstänksam med vad som e bra och vad som inte alls går att lita på=/

Kanske är lite kinkig men jag har råkat ut för internet shopping där det tagit allt för lång tid för leverans och där grejerna inte alls varit nå bra!

Men jag ska spana runt för nu har jag ju massor att kolla in!
    Tack så mycket!

• FruHamberg

Så lite så . Bara roligt att få dela med sig . Jag har inte beställt från så många ställen än. Men alla sidor jag har sparat har jag fått härifrån bt. Har bara sparat sidor som nån annan har rekommenderat. Trist att du har fått dåliga varor . Hoppas att du får lite inspiration från nån av alla sidor! En annan sida som är väldigt bra och billig är ju alltid ebay.

• asaonthehill

festingen är superbra!

• The wedding planner

ja men de ska ja ju kolla upp! Både festingen o ebay är det ju många som pratat om oxå=)

Svar på tråden Köpa bröllops pyssel