ansvarar bruden för svensexan?
Inte sjutton kan väl jag hållas ansvarig för vilka bestmannen bjuder och inte bjuder till svensexan?
Inte sjutton kan väl jag hållas ansvarig för vilka bestmannen bjuder och inte bjuder till svensexan?
nä, det tycker jag inte. däremot kan ju bestman fråga dig om du har förslag på vilka din h2b vill ha med på svensexan. bestman kanske inte känner alla h2b vänner...
Det är absolut inte du som är ansvarig för det!! Svensexan är någon av killkompisarna som håller i . Oftast får inte bruden veta nåt förrän de sista dagarna , bara för att hålla mannen hemma...
ja det gjorde han och jag sa vilka jag trodde att min blivande absolut ville ha med, men sen har han fått sköta det själv. Har nu fått höra att någon som tydligen inte är bjuden, jag vet ej vem, frågat efter svensexan och då ringer bestmannen mig och undrar hur han ska göra, men jag vill ju inte bli involverad, det blir bara fel då känns det som
men säg det till honom då!! men självklart tycker jag att ju fler desto trevligare!! i slutänden är det alltid någon som drar sig ur!! Vi hade en möhippa för en kompis och det var 2 som drog sig ur sista veckan så vi fick lägga om hela planeringen( eftersom inte pengarna skulle räckaannars)
Ja jag sa det till honom, jag mest fjantar nu, för att jag inte vill att någon ska bli sur och kanske vara sur på min bröllopsdag, man blir så knäpp av den här bröllopskarusellen...
kan tänka mig d! d kommer jag nog oxå bli..om jag nu kommer så långt nån gång...
hopetozan, jag kollade in din presentation precis, jag kan tala om att min m2b friade på vår 10-årsdag så jag menar de är inte alltid så snabba i vändningarna...
å vad skönt att höra att det finns fler sega karlar därute!! Jag har friat från den dagen vi blev ihop...börjar tröttna!!! Men nu har vi vart på 2 bröllop det sista halvåret och han verkar börja mjukna... Det är nog mest pengar det hänger på just nu!! Han har nämligen en stoor släkt så det blir att vi får bjuda nästan 80 pers. och då har vi dragit ganska hårda gränser..
håller tummarna!
jag med!!