• mis79

Rosa, vitt & silver!!!! Ny tråd...

Hej
    Alla gamla trådar med detta som tema är ju stängda för svar så tänkte jag startar en ny!
    Har helt fallit för Ammos inbjudningskort. tom min sambo godkände pappret så blir till att se om det fortfarrande går att få tag på!!
    men undrar på vad för mått som e vanligast på inbjudningskort! finns det ngr mallar som ni använt?

Vad är annars era planer för rosa vitt och silver!!!???

• Svar på tråden Rosa, vitt & silver!!!! Ny tråd...
  • mis79

puffar lite...ingen som har samma tema som jag!!!

• JosieAdde

Jag hade det (gift sen en vecka). Jag hade rosa inbjudning/vigselprogram/festprogram med silver embossing, silver band och grå text. Silverband i den blekrosa buketten. Rosa och vita blomblad på borden.

• lottis77

Ska också ha det men har inte kommit så långt i planeringen än...

• eriwer

Jag är kanske lite sen att läsa denna tråd, men vi ska också ha rosa, vitt silver som tema. Har dock inte kommit så långt i planeringen för det är långt kvar innan bröllopet.

Men vi har kommit fram till att vi ska ha vita och rosa hjärtan av pärlor på inbjudningskorten och placeringskorten bland annat.

Sedan har vi tänkt ha all text i Silver. Bordsdekorationerna ska gå i samma stil, men vi har bara planerat lite löst än så länge. Jag läser jättegärna tips och hur andra har haft det för inspiration :)

Svar på tråden Rosa, vitt & silver!!!! Ny tråd...