krångligt med mellannamn??
Ni som har både mellannamn och efternamn ? har ni haft problem på t.ex jobbet med att mailadressen blir jättelång? Kan man önska att bara ha förnamn och mellannamn i jobb-mailadress tror ni?
Ni som har både mellannamn och efternamn ? har ni haft problem på t.ex jobbet med att mailadressen blir jättelång? Kan man önska att bara ha förnamn och mellannamn i jobb-mailadress tror ni?
Min dotter har haft det jobbigt typ jämt....hon heter T***** i efternamn, men hade mitt efternamn som mellannamn
Hon heter således Emma H*** T*** men i skolan har hon jämt blivit uppropad som Emma H***, när hon var riktigt liten fattade hon aldrig att det var henne de ropade upp..
Nu när jag gift mig till F**** funderar min dotter att ta bort H*** och bara heta T*** efter sin pappa...
Jag hade ett ganska ovanligt efternamn, men valde ändå att byta helt, just pga de "problem" min dotter haft!
jag har kvar mitt gamla namn som mellan nemn men använder mitt nya officielt tex på jobbet det var inga problem har fått en ny adress bara