Igår var min möhippa!
Igår morse ringde det på dörren och utanför står en mc-kille och säger att jag ska hänga med honom. Sedan kommer min tärna med kameran och filmar....
Fick åka MC in till stan, där mötte vi upp alla andra för en liten fikastund. Fick på mig en "fin" tiara och slöja som jag skulle ha på mig hela dagen.
Sedan bar det av till Fjäderholmarna med båt. Väl ute på Fjäderholmarna fick jag lära mig blåsa glas... Det var superkul fast varmt!!! Fick göra lite olika saker, gjorde en vas, 2 glasblommor och ett hjärta.
Sedan käkade vi lunch och tog båten tillbaka till stan.
Dags för nästa aktivitet som var relaxa på Centralbadet!! Satt i bubbelpoolen och myste... Sedan skulle jag iväg på ""behandling" som visade sig vara en make-up!! Kul att bli fint sminkad innan det var dags för middag.
Middagen åt vi på Golden Hits och stannade kvar för lite party! Kl halv ett ville jag hem å sova då var jag trött.... Så tränan och jag gick till vårt hotell som hon bokat åt oss!!!! Mysigt att sova borta efter en härlig dag... Och idag gick hon och jag runt på stan å kolladei affärer + fika innan vi tog pendeltåget hem.
Jag har haft en kanon trevlig möhippa utan en massa "dumma" kläder och uppdrag!! Min m2b hade packat partykläderna och det var exakt det jag själv skulle valt!! Tänk vad han känner mig bra!!