• lillax

Lite förslag tack! :)

Hej allihopa! :)

Behöver lite hjälp med tips och ideer då man själv har så dålig fantasi ;)
    Har varit tillsammans med min sambo, som jag också har barn med, i snart åtta år nu och tycker det är dags att gifta sig.
    och nu tänkte jag att jag skulle fria till honom istället, någon som har nå bra tips och ideer på vad jag ska säga/göra?

Vi är förlovade sedan fem år tillbaka, och jag har velat gifta mig längen, men först nu för några månader sedan verkar han lite mer med på noterna än tidigare :)

• Svar på tråden Lite förslag tack! :)
  • lillax

ingen som har nå förslag?? sitter och funderar nu, ingen som har nån bra "frieridikt" så man kan lägga typ under kudden eller nåt och se till att man går och lägger sig samtidigt eller något liknande?

• AndLisa

Varför inte göra din egen bok på www.gordinegenbok.se med massa minnen och bilder, kanske gamla sms eller brev. I slutet kan du skriva frågan och kanske sätta fast ringarna på något sätt?

Jag gjorde en bok där till min sambo till vår 4-års dag och den blev jättebra. Dessutom är det verkligen roligt att sitta och pilla med bilder och texter på internet.

• AndLisa

Ojdå...såg precis att ni redan hade förlovat er så att ni inte skulle ha några ringar...haha.

• Babajaga

kan du inte skriva till personen som gör korsord i er dagstidning. Ni löser korsordet tillsammans och lösningen blir; XX vill du gifta dig med mig?

• lillax

Tack! det var ett jättebra förslag!
    Men jag klura lite på han igår och fråga vad han skulle säga om jag skulle fria till honom, han sa att han skulle säga nej för det var hans jobb. Då sa jag att då skulle jag ju får vänta hela livet.... Det vet man aldrig sa han :D *hoppashoppashoppas*

Men jag ska försöka att inte ha för höga förväntningar inför våran åttaårsdag, blir bara besviken ifall han inte plannerar något då. Ska FÖRSÖKA att inte tänka på det :)

Svar på tråden Lite förslag tack! :)