Brudbukett till vinrött/plommon/lila/rosa?
Vill gärna ha tips på färger/blommor till brudbukett då han har plastrong i vinrött och vi vill ha det i färgerna vinrött/plommon/lila/rosa. Vill gärna se bilder om ni har!
Vill gärna ha tips på färger/blommor till brudbukett då han har plastrong i vinrött och vi vill ha det i färgerna vinrött/plommon/lila/rosa. Vill gärna se bilder om ni har!
Jag hade en mkt enkel bukett av mörkt vinröd kallor som blev underbart vackert.
Någon som har nått mer tips än kallor?
Hittade en fräsig bukett på nätet www.unikblommor.se/trend/brud15/013.jpg
Men det är heller inte rätt färg *suck*
För att se den vinröda färgen så kolla mitt bildgalleri där finns han med plastrongen och det finns även askarna med sidenbandssnöre i samma färg
Jag hittade några bilder iaf.
i189.photobucket.com/albums/z279/MuskieMaggs/115543bouquet_purple_red_2.jpg
www.dmagazine.com/Media/PublishingTitles/Plum.jpg
www.pricescope.com/idealbb/files/DSC_0637sm.JPG
www.fromyouflowers.com/images/products/new_large/TF-WEB37.jpg
www.pricescope.com/idealbb/files/collage29.jpg
www.projectwedding.com/photo/browse&tag=purple&thumbs_page=5
Den sista veckade ganska ok i färgerna iaf i de två blommorna.
Jag såg inte dina bilder förrän nu
Det finns ju jättevackra mörkröda dahlior:
images.google.se/imgres&imgrefurl=www.brides.com/forums/thread.jspa%3FthreadID%3D51262%26start%3D240%26tstart%3D0&h=150&w=150&sz=7&hl=sv&start=29&um=1&tbnid=CFY0YpZJQPfriM:&tbnh=96&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Ddark%2Bred%2Bdahlia%2Bbouquet%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26sa%3DN
Sedan finns det ju även djupröda rosor iaf.
Äsch...
ny länk
libbiemistretta.com/images/mdblog2.jpg
tack men det känns ändå inte rätt...
Varsågod... den sista länken var bara för att visa hur dahlior ser ut... de finns ju i allt från mörkrött till lila och rosa... så det var mer tänkt som tips på en blomma.
Lycka till och hoppas att någon kan tipsa om lite fler bilder .