• Lillella

Jag får inte veta vad min blivande ska ha på sig!!

varken jag eller min blivande vet varandras klädsel. Det var inte min ide kan jag berätta. Jag vill jättegärna veta vad han ska ha på sig. har försökt luska ut men han vägrar. han vill att det ska bli en kul överraskning...Nån mer med samma "problem"

• Svar på tråden Jag får inte veta vad min blivande ska ha på sig!!
  • aikidoaasa

Så länge som han kommer att bli stilig så är det bara spännande.

• nennesjuttioåtta

jag visste inte heller och det var iofs gemensamt beslut. Men vet man med sig att han har smak och känsla för stil så är det väl ingenting att oroa sig för? Men om du vet med dig att han gillar mysbyxor och brynja så är det klart att du får vara nervös.

• Liinda_e

jag visste iofs min mans klädsel då jag var med o provade ut den men han fick inte se min klänning förens på bröllopsdagen då vi ordnat oss på varsit håll.
    det var han själv som ville ha det så

• solsystem

vi vet inte heller vad den andre ska ha men jag tycker inte att det är ett problem, bara kul:)

• Ayeree

Så länge ni är överens om vilken typ av kläder ni ska ha så är det väl inte så stort problem? Inte så bra om den ena kommer uppklädd till tänderna och den andra har en mer avslappnad attityd... Färger kan oxå vara bra att diskutera så att inte brud och brudgum skär sig mot varandra

• MulleNuh

Det är väl lite kul bara?! Ja så länge han inte kommer till kyrkan i badbrallor och flippflopp så klart!

Svar på tråden Jag får inte veta vad min blivande ska ha på sig!!