• xxs

Secret Box, idéer?

Någon som har idéer till Secret Box?
    Funderar på att ha några sexiga underkläder och min slöja, men skulle vilja göra något utöver det vanliga. Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Secret Box, idéer?
  • sanber

bara ha hans slips på dig!=)

• Tooticki

Slips, högklackat och string
    Korsett med trosor, strumpebandshållare och stay ups
    Öppen kappa med bara trosor under
    Stövlar och en cool hatt

• xxs

Hah, han använder aldrig slips.. Tyvärr, annars vore det coolt.

Stövlar och en hatt kanske vore något.

• xxs

Fler idéer, ge mig allt ni har! ;)

• sanber

skolflicke looken men kortkjol ..me deller utan Bh och en polkagris klubba i munnen!

eller den mer nasty varianten :
    Piska och höga stövlar/pumps...typ....sån "katt mask"

eller..hmm..använder han skjorta? isåfall kan d ju ta hans skjorta och Flasha !!

*tänker*....

har han nåt speciellt intresse? sport eller liknande?

• xxs

Allt det där känns som vardagsmat för mig, jag är nog svår att ge idéer tror jag, haha!

Ja.. Han gillar att göra musik.

• Tooticki

Ska han inte ha slips på bröllopet?

• xxs

Vi har inte funderat på det, om han ska ha slips eller något annat fint.

• sanber

Men du naken med en gitarr?

eller sitt på en sten ute..hehe...och spela fiol/flöjt= typ älva/näck!=)

eller...ehmm...klämm fast en blomma mellan skinkorna*skrattar*

musik musik musik musik...ehm...tjaa...
    vette sjutton!

• xxs

Haha! Ja men vad fan. Naken med en gitarr. Kul ju. Undrar hur jag skulle kunna sno med mig hans gitarr utan att han märker det, den står nämligen i vardagsrummet. Hmmm. Haha.

• Tooticki

Om du inte är nervös för att visa upp dig skulle jag valt att ta fotona helnäck. På en stor dubbelsäng med tjocka duntäcken, massa kuddar, stora fönster, en stor spegel etc. Det finns massor man kan göra bara man är i rätt miljö.

• xxs

Bara naken känns så... Vanligt, bara. Fast det kan säkert bli fint ditt förslag. Men skulle ändå vilja ha något roligare än bara naket =)

• Tooticki

Helnaket med svarta handskar och nätstrumpor, högklackat och fräck mask med fjädrar kanske
    Handklovar och choker
    Sidenscarfs att binda fast dig med i sängen
    Piska och sexig korsett

• xxs

Jag hittar nog på nånting, allting ni föreslagit har jag ju redan hemma, så det är ju inget problem direkt. Ska ta del av era förslag och hitta på nåt skojigt, tack ;)

• avil

om alla de förslagen var vardagsmat för dig?? så undrar man ju hur ert fotoalbum ser ut!!
    Men då är det väl bara nästa steg som gäller:du o en eller ett par dildosar här o där ......
    Eller?

• xxs

Hahaha! Ja, du vill nog inte se vårat fotoalbum... ;)
    Men det är ju OCKSÅ vardagsmat. Ibland iallafall. Och det blir så osmakligt, haha. Gud vad jag är svår att hitta nåt annorlunda åt.

Svar på tråden Secret Box, idéer?