• MrsShrek

Strip aerobic

Har lite ångest över om jag valt en bra aktivitet till den hippa jag ordnar.. Vad tror ni om strip aerobic?? För er som inte vet vad det är, så har det inte något med striptease att göra, tänk Pussycat Dolls typ.. Från början skulle vi dansat magdans, men sen kunde inte dansläraren den dagen och den tiden vi hade bokat, sen tänkte vi att tandemhopp skulle vara perfekt, men dom som har hoppen hade inga lediga tider den dagen där vi ska vara (Gbg).. Så kom jag att tänka på det här, som är lite nytt fortfarande. Men jag behöver råd!! Bruden är heller inte särskilt pryd av sig, så risken att hon tar illa upp är liten. Dock så ska svärmor och brudens mamma med, så jag vet inte.. Antingen så bäddar det för många skratt eller så blir det väl katastrof!

• Svar på tråden Strip aerobic
  • didis

Ingen tar det väl så seriöst att de försöker se sexiga ut på allvar? Då kan det möjligen bli pinsamt.

Annars blir det nog mer som Chippendales fast med kvinnor... så det kan bli skitkul!

• Tooticki

Jag hade tyckt att det var skoj, men det kanske hänger på vilken relation man har till sin mor/svärmor. Jag har en god relation till min mamma men jag skulle ändå inte vilja ha med henne på möhippan...

• DollyLolly

Jag har varit på strip awrobics på en hippa!!
    Hur kul som hellst!
    Kör på det du!!

• MrsShrek

Jag hoppas att stripaerobicen kommer uppskattas av dom som är med, även av dom som passerat femtiostrecket och är mammor till respektive del av brudparet.. Det är ju trots allt mest på skämt och jag hoppas att ingen tycker det känns pinsamt eller jobbigt, hoppas mer på att det kommer bli en bra isbrytare. Som sagt, det är ett litet bröllop och mest familjen som är inbjudna, så det har inte varit lätt att hitta på aktiviteter. Men vi kommer ju att göra andra, mindre pinsamma grejer resten av dagen. Men det känns alltid najs att få lite stöd för sina knäppa ideér :)

• Fjällbacka08

Mina vänner hade ordnat det på min hippa, var riktigt kul:) Jättebra instruktör med. Lycka till!

Svar på tråden Strip aerobic