Inlägg från: Zsarah |Visa alla inlägg
  • Zsarah

Vinterbröllop 08/09 del 3

Jag har beställt en kina klänning och är såå nöjd, den är mycket finare i verkligheten än på bild, ett foto av den gör den inte rättvis. jag beställde av lillsessan, hon gjorde min drömklänning sann:D

• Zsarah

Jag gick in till en sömmerska och mätte, hon tog inte betalt att mäta men jag gav henne lite kaffepengar:) Klänningen passade perfekt, den har snörning i ryggen vilket jag rekomenderar.

• Zsarah

Mixit: Fin klänning:) tycker om klänningar som har lite färg i sig eller är lite annorlunda, man sticker lite mera ut tycker jag:)

• Zsarah

Läs dessa innan du köper från topdress MÅNGA som är besvikna. (priset som står är inte inkl. tull) Bilderna topdress har är inte hans egna bilder utan det är designens egna bilder. T.ex. foreverbridal.

brollopstorget.se/Forum-1-8/m3026403.html
    brollopstorget.se/Forum-1-8/m2992143.html

fanns en till tråd men den har tydligen blivit bortagen, men där var det MÅÅNGA som var missnöjda med toppdress.

Vilken klänning är det som du är intresserad av? Du kan ju ta en bild som du skickar till en kina fabrik så gör de den åt dej.
    Min klänning har rött i sig. Kolla gärna mitt bildgalleri. (den är mycket finare i verkligheten än på bild) Det är en så kallad kina klänning.

här kan du få lite inspiration:
    brollopstorget.se/Forum-1-78/m2958596-1.html

Vargtassa skrev 2008-08-22 10:37:45 följande:
    En till fråga när jag ändå är i farten!! :)Jag vill gärna ha en klänning med lite färg i, gärna rött (min favvofärg) och har hittat fina på Tradera från en säljare som heter topdress. Är det någon som har koll på det. Är det någon som köpt klänning från Tradera?:)
  • Zsarah

man kan även hyra underkjol (vid brudklännings butiker), det ska jag göra.

• Zsarah

Vi hyr en vit limousine:) I min klänning är det en liten underkjol men jag vill ha lite mer vidd i klänningen:)

• Zsarah
    3Jane skrev 2008-08-23 10:51:03 följande:
    Vet inte riktigt hur jag ska göra med underkjol, har beställt klänning från millys men när jag gjorde det så läste jag från nåra andra här att deras underkjolar är superdåliga så jag beställde ingen. Nu kankse jag borde ångra mig?
    Du kan hyra om du vill ha en, då får du prova med klänningen vilken underkjol som passar bäst, med ringar eller utan.
  • Zsarah
    Vargtassa skrev 2008-08-23 11:49:51 följande:
    Brudar... Uppdatering på jobbsidan.. För er som är nya kan jag berätta att jag blev uppsagd från jobbet för en vecka sen för de har inte råd att ha mig kvar.. Sist in först ut regeln tillämpades och jag fick gå. Jag har 4 arbetsdagar kvar här sen är det slut :( Men nu har det nog fixat sig! Kom på att jag har en gammal arbetskamrat som är butikschef på ett ställe så jag ringde henne och ta mig tusan.. Dom har en tjej som är gravid och som kommer bli mammaledig om ett halvår eller så.. Så jag kommer jobba timmar tills hon inte orkar längre sen får jag ta över hennes tjänst på 100% tills hon kommer tillbaka. Visst det är bara ett vik. men jag kommer ha jobb och kan ju fortsätta söka medans jag jobbar för henne!!Om jag har förstått allting rätt så kommer jag kunna stämpla upp resten av tiden som jag inte jobbar.. Men det kan någon som har bättre koll kanske förklara för mig. :)
    Oj va bra att de ordnade sig. Angående stämpling så kan jag inte svara, ni har hårdare regler i sverige än i finland så jag vågar inte uttala mej om det:)
Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 del 3