Inlägg från: GoS09 |Visa alla inlägg
  • GoS09

Vinterbröllop 08/09 del 3

Grattis Vargtassa!
    Zsarah - ang www.kanaccasbridal.com/ vet du hur det fungerar att beställa därifrån, med frakt och tull och sånt...Eller ngn annan som vet? Finns ju hur många klänningar som helst där! Jisses! Hittat en favvo hittills men har många många kvar att titta på, hihi.. Skoj!

• GoS09

Tack Zsarah! Blev så mkt mer och göra nu, hehe.. Hela helgen räddad, haha. Stackars sambon. ;)

• GoS09

2:e advent: Är precis en sådan kappa jag vill ha! Va billig hyra det va på den! :D

• GoS09

2:e advent - jag undrar oxå ang spetskanten på kortet... :)
    Åhh.. din pälskappa är fortfarande såååå fin! *skratt* :)

• GoS09

Haha.. känner igen det där med ringen. ;) Men den e ju såååååå fin så man vill ju pröva och pröva... och pröva! :D Skoj!

• GoS09

Finns stansar av olika de slag på Panduro.. i olika motiv... för typ 49.50 och tior uppåt. Kollade idag när jag ändå var där :D

• GoS09

Oj va fina smycken! Passar absolut!
    Din stans är klart mycket finare, tycker jag, än dem jag såg på Panduro!

• GoS09

Skulle vara intressant vad det är för sida man går in på för å se när solen går ned i Kiruna i februari. Någon som vet?

• GoS09

Va skoj med så många nya som hittat hit! :)
    Hur går era planeringar?

• GoS09

Penguine - vilken söt och fin klänning!
    Januari 2009 - vädersidan fungerade inte. Och sen hittade jag inte soltider under året på vädersidan...Var söker jag på den?

• GoS09

Januari2009 - TOPPEN! Yes va bra!! Tack! Nu ska planeras, haha!

• GoS09

Vargtassa - att bestämma sig för klänning är absolut inte lätt! Jag håller fullständigt med! Höll på rev av mig håret av ambivalens tidigare!!! Men ha du tittat på många på internet så du vet vad som finns lite grann? Va snällt att de skulle sy om den åt dig! E ju värt pengar det med! :)

• GoS09

Är nå lite stiltje i planeringen för min del, ha beställt och lämnat handpenning på klänningen som borde komma in till butiken nästa vecka!! SPÄNNANDE!! (Ha prövat den 2 ggr redan)
    Men ska ut och kika på lite smågrejer imorn, typ tiara/diadem, handskar, underkläder, etc...
    Annars lugnt. En gäst fråga efter inbjudningskort med de ha ju fått save the date.. så ingen panik ju.. gifter oss ju i slutet av februari. Nästa månad kanske det blir att vi gör och skickar inbjudningskort :)
    Frisör e ju oxå bokat sedan sist jag skrev här! :) Fick hon jag ville ha som frisör! Yes!

• GoS09

Mmm.. vi har oxå bröllopet långt från oss, vet inte hur många mil.. men vi bor i Stockholm och kommer ha det i Jukkasjärvi och vi har aldrig varit där och känner ingen där eller i närheten. Men det blir nog bra ändå! :D
    Idag va jag in och kika i tre bröllopsbutiker, (brud och fest, bröllopskällan och bröllopsbutiken). Personalen var helt ok och trevliga. Såååg en så söt pälsjacka o hyra, men den va alldeles för dyr tyckte jag.. man får ju typ en begagnad för det och då får man den forever.. eller tills man säljer den. ;)

• GoS09

Hej!
    Länge sedan jag skrev här...
    Vill bara rådfråga er.. Jag har ju beställt min klänning från Lilly och betalat handpenning för den. Klänningen ha nu kommit till butiken, men jag börjar tvivla på den och att jag hellre vill ha kanaccasklänningen. Är man "tvungen" att köpa klänningen man beställt eller har man ångerrätt? Förlorar man då handpenningen (2000kr)? Är ju en populär klänning i st 38 så borde inte vara svårt att sälja den!

• GoS09

Ja, för annars köper jag den och säljer den ist.. annars har jag ju redan betalat nästa halva klänningen... Svårt att köpa den rätta klänningen när det finns två! :) Kan man inte få gifta sig i två klänningar, klädbyte i vigselakten, haha! :)

• GoS09

Grattis Ceasara!
    Låter så skönt o bara dra utomlands och gifta sig. Smita ifrån alla o all planering ;)

• GoS09

bexniss - ja, oj va fin klänning!! Modigt o beställa den. Får man fråga vad du fick ge för den? Jag ha oxå varit sugen på spets men fegade ur o beställa från andra sidan jorden...

• GoS09

Grattis FRU novemberbröllop 08!! Skriv gärna och berätta om dagen B (Bröllopsdag)! :)

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 del 3