• Aspera

Lurad...

...på möhippan.

Fick ett brev för några veckor sedan med instruktioner om att skriva ner olika händelser i mitt liv i en bok som skulle vara klar nu på lördag kl 9. Först blev jag riktigt besviken över att få reda på vilket datum möhippan skulle bli. Har ju faktiskt gått och tänkt på att det ska bli roligt att bli överraskad.

Sen har jag haft mina funderingar på om de bara luras..eller om jag kommer bli hippad flera gånger eftersom det inte verkade som att min bästa kompis och min syster skulle komma hit i helgen.

Idag avslöjade dock min sambo att det inte skulle vara någon möhippa i helgen. Han tyckte det var dags att vi planerade helgen istället.

Och jag känner mig så blåst.. Gillar inte att vara så lättlurad...argh!

Samtidigt är det ju kul för då kan jag fortfarande bli överraskad när det väl är dags.

MEn lite sur är jag allt...

• Svar på tråden Lurad...
  • MrsSeptember

Mycket kan ju tyvärr hända på några veckor så att de måste byta datum?

• CSK

Jag blev oxå riktigt lurad...fick också veta ett datum typ en månad innan... Kul tänkte jag!
    Men blev det nåt då? Nähä... Blev oxå lite "besviken".
    Min man bytte jobb sent i våras och just detta datum skulle även han vara på möte på jobbet...trodde han och jag...

Dom tog honom på "mötet" så jag fick vara hemma med barnen.

Jag blev "tagen" två veckor efter. Så snacka om lurad...jag som trodde att jag hade koll!

Så vänta bara,snart smäller det för dej med

Ha det såå roligt på möhippan och bröllopet

• Kärlek ger näring åt själen

Haha Det var nästan lite häftigt.. det får du hålla med om..eftersom du nästan var helt inställd på denan helgen och så byter de hihi det ska ju vara lurigt *S*

• Aspera

Jo jag själv hade tyckt det var roligt att utsätta någon annan för detta. =)

Jag har ju sagt till flera stycken att jag "visste" att jag skulle bli hippad på lördag. pinsamt...

• CSK

Ja, alltså en kompis skickade ett sms att jag skulle med henne och shoppa en klänning som hon skulle ha till vårat bröllop just DET datumet.Vi brukar aldrig ut och shoppa tillsammans.
    Visst - kul tänkte jag, den går jag inte på.
    Svarade att jag tyvärr inte kunde - jag skulle klippa gräset...
    Och så höll det på så en månad framåt. Trodde att de ev. skulle hämta mej men icke sa nicke.

Den 6 juni - står och hänger tvätt ute - då kommer taxin...
    Då var det min tur!!!
    Oj vilken rolig dag! Ett minne för livet!

• Aspera

Nu vill de att jag ska baka muffins till kl 10 imorgon. Ska de komma hit och fika eller ska jag få frysa ner dem. Det ska finnas bildbevis på detta enligt brevet vilket ju egentligen inte behöver betyda mer än att jag ska baka dem...

Svar på tråden Lurad...