• gyllenbom11

    tips pch råd tack.

    ska på en glitter och glamour fest... tänkte ni här ute sitter med en massa goda och bra tips om klädnad från topp till tå??

    tack!!!!

  • Svar på tråden tips pch råd tack.
  • Timba

    Glitter och glamour för mig är fjäderboa, högklackade skor, gärna en topp i silver eller guld eller annat glittrande tyg. Var på tygaffärer igår och såg att det finns en uppsjö av hysteriskt glittriga och glansiga tyger, varför inte sy ett enkelt linne i ett roligt tyg? Man kan också köpa ett par högklackade guldsandaletter (finns billiga i second handbutiker eller kanske på lpgpriskedjorna) och matcha med stora guldsmycken (inte äkta förståss eller en stor guldblomma i tyg i håret.

    Tänk show, samba, drag så har du vad jag anser är glamour! Pärlor, paljetter, glitter in mass!

    Och du; ändra rubriken så får du nog fler svar! "Tips och råd tack" säger ingenting om VAD du vill ha hjälp med och gör kanske att folk inte orkar öppna din förfrågan. Ett tips bara!

  • gyllenbom11

    hej där... tack för dian rader...

    men ja det tänkte jag inte på... men jag e ingen höjdare på detta, men hur ändrar man rubriken???

Svar på tråden tips pch råd tack.