• Annikan

Träff i Uppsala

Dags för en träff för oss blivande Uppsala-brudar (och kanske gamla...)!
    Vi träffas på tisdag 27:e maj på Landings konditori på gågatan kl 19.00. Leta efter ett bord med bröllopstidningar :)
    Hoppas vi är många som hittar dit, det vore kul att träffa er alla och utbyta tips och erfarenheter.

• Svar på tråden Träff i Uppsala
  • Anonym

Vill inte förstöra planerna, men stänger inte Landings 18.30 på vardagar?

• Paulina

Jag är med, bara vi hittar ett ställe som inte stänger för tidigt! :)

• Joanna

Jag kan tyvärr inte, men jag hoppas att ni får det trevligt.

• Helenak

Jag kommer om min uppsats är färdig. Jobbar på som en stucken gris för att bli klar. Den ska nämligen vara färdig till på onsdag.

Vart blir det någonstans? Vad sägs om Café Linne? Om det nu stämmer att LAndings stännger 18,30.

• Anonym

Tråkigt, jag jobbar till kl 22. Men ha det så trevligt allihop!!

• Helenak

nu är det bara inledning och avslut kvar, det ska jag skriva imorgon, ser ut som om jag hinner komma :D

• Annikan

Är ni säkra på att Linné har kvällsöppet? Vi kan väl ses där ändå, och skulle det vara stängt är det ju bara att vi går någon annanstans. Jag skriver in det på Uppsala-tråden också så ingen missar det :)
    Vi ses i kväll! Håller tummarna för att du får uppsatsen klar, Helenak.

• Helenak

Cafè Linne har öppet till åtminståne tio på kvällen. Jag föreslår det högra av caféerna, det brukar vara svårt att få plats i det vänstra med alla stora fotöljer.

• Paulina

Cafe Linne i kväll, vi ses! Ta med era inbjudningskort, festprogram, bilder på klänningen och vad ni nu än känner för! Kul att träffas.

• Paulina

Alltså ara som påminnelse: Cafe Linne (den med stolar och bord, inte fåtöljer) kl 19 i kväll, tisdag. Alla är välkomna!

• alva

Jag ska se Elektra på Stadsteatern ikväll. Synd att b-träffen blev ikväll.Kanske kommer ett till tillfälle att träffas?!

• Helenak

just nu ser det ut som om jag kan bli klar med uppsatsen, det vill säga om min handledare inte sågar min inledning och avslutning vill säga... vi ses på Linné

• Karolin

Missade träffen! Kanske blir någon fler gång?

• Helenak

det bli det säkert. vi blev bara tre på denna träffen, men hade en trevlig och givande stund på cafét.

Svar på tråden Träff i Uppsala