Vad kostade er bukett?
Vad kostade er brudbukett? Vill få ett hum om vad de kan kosta.
Hoppas alla haft en bra Fredagkväll :o)
Vad kostade er brudbukett? Vill få ett hum om vad de kan kosta.
Hoppas alla haft en bra Fredagkväll :o)
min kostade 900:-
Min kostade 1000:- och då ingick blomman till min man och blommorna till brudnäbbarna.
Jag ska inhandla blommorna dagen innan, vita kallor och binda dom sjalv.. inte for att jag ar sa snal egentligen.. men tycjer det ar hutlosa priser for att fa en bukett bunden.. sa fort du namner "brollop" sa kanns det som om priset stiger med tusen-lappen..
150 kr. Solrosor, murgröna lönnlöv. Pärlor på tråd.
Hejsan min bukett kostade 700:- bild på den finns i mitt galleri, + att vi köpte blomma till bestman och till mannen, och dem gick på 200:-=)
Min kostade 350 kr och det finns bild på den i galleritet
Det var bara vita rosor i den, och lite pärlor.
Harthus: Priset stiger bara för att dom lägger ner så ofantligt mycket mer tid och energi på bröllopsbuketterna. Allt ska vara perfekt och det få ibland skickas efter fler blommor bara för att hitta dom perfekta tex rosorna. Mitt tips är att man säger att man inte behöver ha det perfektaste och att det tex inte gör något om ett blad är brutet eller så.
Jag vet inte vad min kommer gå på än men jag kommer be floristen binda buketten med bara blad/gräs och blommor sedan smyckar jag ut den själv hemma. Har en gymnasial trädgårdsutbildning i ryggsäcken så något borde jag väl kunna lyckas med *ler*
Blommor i nål till mannen fixar jag också själv. Inte svårt, man måste bara ta sig tid.
Jag gissar att det kommer gå på runt 500:- mer eller mindre.
1500 kanske... vet inte då vi betalade en klumpsumma för massa blommor..
2200 för brudbukett,2 tärnor, 1näbb korg med blommor och 3 blommor till brudgum,bestman och näbb
1500kr för min bukett, tärnbukett, corsage till maken och bestman och dekoration till borden.
1300:- kostade min bukett och tärnans 150:- finns bild i mitt galleri
Min bukett kostade bara runt 150kr, betalade 300kr för alla 3 buketter o 3 crousager. Hade vita rosor och liljor i min o tärnorna hade röda rosor i sina
min kostade runt 1200. finns bild i mitt galleri.
1400 högt räknat sa floristen när vi beställde en brudbukett, en liten näbb bukett samt två cortage.
Min kostade 1000, bild finns i mitt galleri.
Jag bet 300 för min...
Finns bild i galleriet. Hade jättelånga skaft men de blef för långa för mig så vi fick kapa dom.
harthurts: hur mycket fick du betala för kallorna?
400 kr betalade jag. Gick bara in och beställde en vanlig bukett som jag hittat bild på på euroflorist. Ett tips är att inte tala om att det är en brudbukett eftersom de oftast blir dyrare!
1100:- finns i galleriet