• 20120103

Kärlek vid första ögonkast och nu är jag gift!!

JAg tänkte bara berätta en liten romantisk historia om mitt liv!

Jag satt på en resturang i ett land långt där borta och helt plötsligt så går det förbi en man, jag bara vet med hela min kropp och själ att han är mannen i mitt liv, jag säger det tom till min vännina.. !0 min senare så går han förbi igen och kommer fram och frågar om han får sitta med oss..

Från den sekunden så har vi varit oskiljbara, nu är vi gifta - firade bröllopet i samma vackra land och det är så otroligt skönt att veta att man har funnit rätt.. Landgränser, visum, gamla förhållanden är bara några av problemen som vi tillsammans har löst och min man är bara helt underbar, jag tror nog att jag är den lyckligaste kvinnan någonsin och jag önskar verkligen att ni alla känner som jag... Så är det äkta kärlek, tveka aldrig!!

Stor kram till er alla!!

• Svar på tråden Kärlek vid första ögonkast och nu är jag gift!!
  • T and T

Härlig historia Hoppas bröllopet blev lika fint och att ni hade en underbar dag!

• Rosenpetunia

GRATTIS TILL ER NYGIFTA!
    Jag har också varit med om ett magiskt "mannen i mitt liv" -ögonblick, det ögonblicket fick mig sedan att flytta hit till Sverige
    Och det har hållit, år efter år efter år...
    Håller fullständigt med dig om att man ska lyssna på sitt hjärta

Önskar er all världens lycka, ta väl hand om er och om er kärlek!

• harthurs

Aaah vad glad jag blir att lasa om din historia!!
    Kommer sjalv gifta mig med mannen i mitt liv om ett par manader, som jag traffade av en slump.. Trots en hel Atlant och en del hinder pa vagen ska jag nu bli hans fru!!
    Far nypa mig sjalv i armen i bland!

• 20120103

Tack för lyckoönskningarna!! Jag går runt på små moln hela tien och kan fortfarande inte förstå att jag numera är fru Nu planerar vi vårat liv tillsammans och vi vet redan att vilka hinder vi än kommer att möta så gör vi det tillsammans... Vi vet hur det är att vara långt ifrån varandra, hur det känns att säga hejdå till den du älskar och inte veta när man ses igen, men aldrig mer, nu är det vi två för alltid!!

• harthurs

Vad fint skrivet!
    Om du intehar nat emot det sa kanske jag "lanar" den sista raden..

Svar på tråden Kärlek vid första ögonkast och nu är jag gift!!