Min hippa
Nu har jag skrivit ner en sammanfattning av min möhippa, en helt galen dag! Jag har säkert glömt nåt men ni får en inblick iaf.
Jag som bara någon timma innan dom tog mig skrev här på BT att jag var säker på att det inte skulle bli någon.
Jag och min lillasyster satt hemma hos mig och sjöng singstar en tisdagsförmiddag (verkligen inget ovanligt när vi inte har något att göra). Jag tyckte att jag hörde något i hallen så jag tittar ditåt, och får syn på en svart gestalt med rånarluva! Jag hinner se att dom är fler maskerade personer innan jag får på mig ögonbindel och handklovar. Ingen säger ett ord. Först blev jag livrädd men eftersom syrran var så lugn började jag förstå.. Någon tog på mig ett par skor, sedan knuffade dom ut mig, satte mig i en bil med hårdrocksmusik på högsta volym och körde iväg. Dom tog mig ur bilen och ledde mig dit vi skulle, jag hörde människor och kände lukten av mat. Då klär dom av mig! Som tur var tog dom på mig andra kläder. Sedan fick jag titta. Då var vi i en skog bakom en skolgård. Jag fick på mig en lång klänning i grönt, lila och brunt, den var mönstrad med träd. Jag fick ett par gröna spetshandskar och en tiara med slöja också. Sen fick jag en nappflaska med världens äckligaste häxblandning och jag hade inte hunnit äta frukost. Sen gick vi tillbaka till bilen och åkte mot centrum, under tiden blev jag sminkad. Väl nere på stan fick jag sätta mig i en skrinda där det fanns bilder på mig och massa ölburkar som hängde efter och skramlade. Jag fick förfriskningar att dricka ständigt under dagen!
Sen började uppdragen. På min klänning var det cirklar med 2:- 5:- och 10:- utmärkta, dessa skulle klippas bort och tas betalt för. Jag fick dansa magdans inför en vilt främmande kille. Måla 5 personers tånaglar röda. Klippa kalsonglappar. Hålla i en orm (tack och lov hade dom inga spindlar!) Samla ihop kondomer. Spela fotboll och strandtennis. Fråga folk våghalskort. Fråga efter porrtidningar på pressbyrån, sexleksaker på apoteket. Pussa killar på kinden så det vart ett riktigt kyssmärke. Sedan hade jag en skylt där det stod ?pussa musen 1:-? och sen hade dom knutit fast en liten leksaksmus i lagom höjd. Vi bowlade också, och där fick jag äntligen mat! Jag lyckades iaf samla ihop över 600:-
Sen drog vi hem till mig, jag fick duscha och ta på mig mjukiskläder. Sen åkte vi till min bästa kompis och käkade varma mackor, sjöng singstar och festade loss. Sen fick jag sjunga in en låt på kassettband som dom skrivit till min favvolåt ?när vi gräver guld i usa? nu hette den ?när vi byter ringar utav guld? det var såå fint att jag började gråta, det blev så verkligt att jag faktiskt ska gifta mig!
Sen fick jag kvällens kläder. En rosa ballerina kjol, svarta leggins med mönster av blommor, en svart korsett och svarta handskar och självklart min tiara och slöjan.
Sen drog vi ut och festade järnet! Mina tjejer och Peter Siepen gav mig en kanonkul dag, helt galet!