Blev hippad igår.
Lördag morgon, vaknar med ett ryck då jag tyckte att det plingade på dörren, smög dit med täcket virat runt mig men det var ingen där. Tänker att nu måste jag skärpa mig, går och lägger mig igen, kl är bara 07. kliver sen upp med grabbarna kl 07:30.
Sitter framför datorn i godan ro då det fakriskt plingar på dörren, pulsen är uppe i 300 då jag går till dörren och ser en lapp som ligger på golvet, på lappen sår det att jag har 5 minuter på mig att göra mig iordning och packa efter en lista. Irrar runt som en galning och får ingenting gjort då det plingar på dörren igen och in kommer en man i mckäder och hjälm så jag ser inte vem det är. Han ger mig en lapp och en påse med kläder, det dtår att jag ska klä mig och följa med. Hinner kasta i det sista i ryggsäcken och följer med. Utanför sår det en mc och det är bara att kliva på, åker ner mot Hedlunda så jag fattar att vi ska till Camilla. Det var inte så farligt som jag trodde.
Väl där så står hela tjejgänget:) jag får en lapp där det står i rim vad jag ska göra sen. VATTENSKIDOR. AHHHHHH. På med våtdräkt och ner till vattnet, iskallt, roligt att prova men det gick inte så bra, efter några försök så byter vi till en gummiring, det gick undan kan jag lova, trodde att min sista stund var kommen men trots att föraren försökte få mig att rammla i så nöp jag mig fast som en galning, kan säga att jag har ont i hela kroppen idag.
Efter det blev det god lunch och vila en stund innan det bar av till nästa uppdrag, just det hade ju fått på mig en helt "underbar" stass. NOT. Fick en lista med saker jag skulle fota, jag fick inte fota nån jag känner eller ta hjälp av nån jag känner, så på cykel med skrammel bakom for jag in på stan, fotade i smyg nåns bakdel, en falukorv på ica och en flaska sprit på systemet. sist så slukke jag fota torget sett från ovan????? hur skulle detta gå, brandkåren hade en skylift där som jag fick åka i, och jag som är SÅ höjdrädd, det var nog det jobbigaste på hela dagen. Men jag kom ner med livet i behåll. sen skulle jag sälja bilder på mig själv, pengarna som jag tjänade skulle jag ha roligt för på kvällen då det var öltält på stan. Sålde alla 40 bilder och fick ihop en redig slant. fick även en kvadrat att stå i, den skulle jag försvara, bara jag fick vistas i den de närmsta 5 minutrarna, de flesta som gick förbi bara flinade och gick brevid men som alltid så finns det surpular, på alt om det så skulle jag handla fika till kaffet för 15 pers men jag fick inte ta från hyllan utan skulle ta från andras korgar, bara en snäll gammal dam som jag fick ta av, ett kexpaket. Sen bar det av hem till mamma för att få ta det lugnt ett tag, sen kom alla dit och vi åt och drack och hade det trevligt, sen bar det av till öltältet. när kl var 12 så for jag hem, helt slut på efter en kanondag. Ett minne för livet.