Engångskameror eller ej?
Ja, vad tycker ni? Min syster fick inga bra kort med sina på deras bröllop. Vet inte riktigt själv. Det kostar ju en del att framkalla bilderna.
Ja, vad tycker ni? Min syster fick inga bra kort med sina på deras bröllop. Vet inte riktigt själv. Det kostar ju en del att framkalla bilderna.
Nej, vi skall inte ha det.
Det är bättre att låta en digitalkamera gå runt, eller att någon går runt och fotar.
det vill jag personligen inte ha.
Kostar för mycket i förhållande till vilka bilder man får känns det som.
Det är så många gäster som har digitalkameror, så det är bättre att ni lägger ut CD-skivor som de kan bränna sina bilder på och ge till er. Eller ordnar så att någon ansvarar för att gäster som åker laddar över sina bilder till en dator... Då kan ni dessutom välja att framkalla vilka bilder ni vill.
Vi hade en bärbar dator med en minneskortläsare.(kostar ca 150) Hur smidigt som helst. Minneskortsläsaren pluggar man in via USB:n och sedan tankar man över alla digitala bilder direkt till sin dator.
Jag var först inne på att ha engångskameror, men nu vill jag absolut inte ha det. Det är för dyrt, fotona blir oftast inte bra och det är som tolanta säger, många som har digitalkameror. Att lägga ut CD-R skivor är ju bra, då kan ni ju få en hel hög med foto sen.
Suck, fick igår tio engångskameror. Nu blir jag deppad.
Men barnen kan ju ialla fall få vars en.
Lite krångliga är dem då man först skall trycka på blixtknappen, vänta på rött ljus och sen trycka.
Men vad fa.... jag tar dem med och hoppas på det bästa, kanske kan det bli ett dyrt album ändå.
Jag framkallade våra 10 engångskameror idag. Fotona blev en besvikelse! Mörka och suddiga kort. Inte alls värt pengarna.
Hur mycket fick du betala?
jag ville ha det först men har ändrat mig då många blivit missnöjda med sina bilder. plus att det e dyrt med framkallningen!!!
alla har ju digitala kameror nu och det brukar inte vara något problem att maila bilderna...
Vi ska inte ha engångskameror, för dyrt och för lite bra bilder är vår erfarenhet. För att försäkra oss om att vi får bilder på alla, så kommer vår kompis som ska fotografera fota alla sällskap under kvällen/dagen istället mer arrangerat.
Sen gör vi en bok som går runt under festen, med plats utmarkerat för just det sällskapets foto (typ "fam Anderssons sida") där gästerna får skriva sin egen hälsning. (lät mer komplicerat än vad som var medningen... hoppas att ni förstog vad jag menade ändå...)