Inlägg från: bröllop0808 |Visa alla inlägg
  • bröllop0808

Västeråsbrudar 2009

Hejsan!
    Vi gifter oss den 6/12 -08 i Dingtuna Kyrka och festen blir i dingtunas hembygdsgård.

• bröllop0808

Vi kommer att fotas innan vigseln sen efteråt kommer vi att fotas igen då tillsammans med våra två barn.

Kan tillägga att PANIKEN är nära! Mindre än 3 mån kvar!!!

• bröllop0808

Hej hej!
    Måste bara dela med mig...
    Jag har PANIK! Vi gifter oss 6dec´(i år!) och det känns som ingenting är klart. Kommer att bli tvångsomhändertagen innan det här är klart. :)

• bröllop0808

Hej!
    Var till Sala idag och köpte underkläder... Shit vilken betjäning dom har på Evas! Den butiken kände man sig verkligen välkommen i och jag hittade precis vad jag ville ha. Provade med klänningen nu och det blev kanon.

• bröllop0808

Det är inte en överdrivet dyr butik. Ok jag kommer väl aldrig att köpa en BH för 600kr igen men det var helt klart värt varenda krona. Men man får räkna med att dom rätt som det är kommer in i provhytten och kollar hur det går.

Helt klart värt att åka till sala tycker jag iaf. Har varit in både på samuelssons och butiken nere vid ån men ingen av dom var ett dugg intresserade av att hjälpa mig. Inga storlekar dom hade hemma fick jag till svar. Dom i Sala sa att om dom inte hade hemma så skulle vi kolla i katalogen och beställa hem utan köptvång.

miss u: Min svägerska hade Bfest på lövudden och dom fick ta med sig egen sprit förutsatt att lövudden fick servera sin egen till maten.

• bröllop0808

Igår var jag och min tärna och provade tärnklänningar. Dom plockade fram 3 klänningar och den tredje och sista klänningen var verkligen wow! Något dyrare än vad jag hade tänkt men den satt verkligen kanon och var jätte snygg.

Mysan31: Visst var det dig vi träffade? Teflonminne!

• bröllop0808

Vi var där vid 13. Hittade en alldeles underbar vinröd klänning! Men jag var där vid 17 oxå och la handpenning.

• bröllop0808

Moongirl: Tärnklänningen kostade 2200kr att hyra kollade faktiskt inte vad den kostade att köpa... Men det kanske jag ska göra iaf... Min klänning har jag köpt, den har hängt och väntat i 1 1/2 år nu..

• bröllop0808
    MoonGirl skrev 2008-10-07 21:38:36 följande:
    Jag ska ner någon dag och kolla på tärnklänningar. Ska ha en tärna. Fast jag hinner kolla på tärnklänningar, det är ju i augusti nästa år som jag ska gifta mig . Men det är skönt att vara ute i god tid . Hur ser din klännning ut? Köpte du den på Ruths?
    Min köpte jag beg här från BT finns bild i mitt galleri men den ser faktiskt bättre ut i verkligheten. Det var den eller ingen kändes det som så jag köpte den på vinst och förlust och hoppades på att den skulle passa, vilket den gjorde. :)
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009