miss u skrev 2008-08-28 07:37:21 följande:
Tessisen: Jag hittar inga bilder på din sida..? Jag har fattat det som att man måste kryssa i nånstans att man vill att andra ska kunna se. Jättenyfiken på vad det är för klänning du ska ha! Själv vet jag inte alls, eller lite vet jag väl. Rätt så enkel med lite brodyr upptill. Vet inte om jag ska ha axellöst eller inte. Det är ju rena djungeln.Mysan: Vi är också ute efter nån catering, även om vi mest tänkte ha kall buffé och bara beställa nån potatisgratäng som är varm.Rebellen: Se så duktig du är som lyckades hitta hit innan jag hann skicka länken till dig. Moongirl: Vi tänkte ha barn på både vigseln och festen. För oss känns det fel att utesluta dom eftersom dom är del av familjen. Vet inte än hur man ska underhålla dom, men det får bli ett senare problem.Förstår att du har svårt att välja Strömsholms slott eller Badelunda. Dom är verkligen jättefina båda två. Men det går väl in färre antal människor i slottskapellet om jag inte minns fel? Det kanske hjälper dig att välja.
Igår var vi ut till Badelunda kyrka igen och nu har vi bestämt oss, det blir Badelunda kyrka och sedan ska festen vara i Brunnby gård (vi var ut dit igår och kollade, verkar jättebra!) så nu ska vi ringa och boka Badelunda kyrka + festlokal till augusti-09. Får se vilket datum som är ledigt i augusti. Kapellet i Strömsholms slott är fint, men jag fick inte någon speciell känsla för det, det fick jag i Badelunda kyrka. Det ska ju ändå kännas "rätt" när det är sin stora dag. Sedan går det ju in fler personer i Badelunda kyrka.
Badelunda kyrka är ju också min sons dopkyrka (han döptes där den 23/8-08) och det kändes jättebra, det kändes som "vår" kyrka