miss u skrev 2008-09-10 07:37:11 följande:
Hej på er!Jag kan bara instämma. Det var riktigt kul att få träffa er alla och jag hoppas att vi ses snart igen. Jag kom på flera saker som jag inte hann ventilera med er. Tiden gick så fort. T.ex ska ni fota er före eller efter vigseln? Ni som inte ska ha brudtärna, ska ni gå in med mannen, pappa eller själva?Jag blir lite stressad över att det bara är vi som varken bokat kyrka eller lokal, men samtidigt kan jag inte göra så mycket mer än att vänta på att det ska vara gudtjänst i Säby kyrka och att Hamncafét ska ge nåt slags besked. Vi har en annan lokal som vi ev kan tänka oss, så får åka dit och kolla samtidigt som Säby kyrka. Jag får istället koncentrera mig på allt annat som ska fixas. Moongirl: Så det lutar åt Thottska villan när det inte blev vigsel i Strömsholms slott? Det är ju riktigt fint i dom där krokarna faktiskt.Är det nån som vet om Ruths har öppet nåt på helgen? Ursula har ju bara öppet i veckorna, så det känns lite stressigt att hinna dit, eller det kanske räcker att vara där i två timmar efter jobbet? Jag har noll koll.
Japp, vi funderar på att boka bröllopssviten i Thottska villan, det är så fint där!
1395 kr kostar bröllopssviten där + inklusive frukost
fast jag ska kolla upp lite fler alternativ innan vi bokar definitivt.